• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • VIP

men hjälp vad ni är uppe på nätterna, staaaaaaaackars er Jag är slut fastän jag fått sova.

Hoppas jesster mår bättre idag, och sam, och att merias värkar kommer igång på riktigt snart

smirre: adam är väldans fint
    fast jag är lite allergisk mot att syskon heter på samma bokstav, har en kusinfamilj där alla killar heter på J ( 5 stycken) och en av killarna gifte sig med en J och alla hennes syskon heter också på J (10stycken), deras barn (5 st) heter alla på M. Hennes syster gifte sig också med en på J och deras 3 barn heter också något på J. Blev lite mycket för mig

• Smirretissen
    VIP - Ja... när det är sådär en ca 100 som heter på samma bokstav så skulle jag nog också må lite illa... Jag och syrran har samma uttal på boksaven i namnen, men jag börjar på C och syrran på K... Så det är ju lika, men ändå inte...
    Jag är lite inne på Oliver fortfarande (om det skulle bli en kille till sen) eller Olivia (om det blir en tjej). Nackdelen med Olivia är att en av mina barndomskamrater har en 8-månaders som heter Olivia... Alice har jag också haft på tapeten, men någon "snodde" det...
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Smirretissen

boksaven ????? boksTav är det väl... boksav är nåt helt annat som är i bokskogen...

• Jesster

Jag fortsatte min kräkorgie går och orkade ingenting. Jag, Stellan och Willa låg mest på soffan och sov och Elliot lekte själv när han inte sov. Idag känns det som en värre bakfylla vilket känns ganska skönt

Elliot har fått en ögoninfektion också så jag har ringt efter droppar.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Smirretissen
    Myran - Jo, det gick bra med fotograferingen. De kom i fredags (äntligen) och det hade gått bra, enligt personalen...
    Lycka till med flytt/uppackning/pyntning! Skoj skoj...
  • pelagonia

Hej

Haft fotografen hemma hoss oss idag och slutet på veckan är den ute på nätet..länkar i andra tråden då. Visning på söndag och tisdag...Så nu åker advenstljustackarna upp igen. Måste baka oxå till födelsedagen i morgon.

Ses sen..

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • JoKo

Hej hej.

Hoppas Jesster m familj har piggat på sig! Grattis alla nyss-fylla-åringar som jag har missat

Emma o Micke har nån släng av magsjuka Eller, Emma hade riktigt rutten mage i lördags, Micke igår. Idag är de helt okej med båda men Emma fick vara hemma idag iaf för säkerhetsskull. Hon äter även som en liten mygga, men är som vanligt annars...
    Jag har inga som helst *peppar peppar* problem med magen, jag har bara hela hjärnan full med snor o är sjuuukt trött.

Igår bakade Emma,jag o farmor pepparkakor. Emma käkade NonStop så det rann ut ur örona på henne Men hon hade jäääätteskoj, o det var skönt att vi var två som kunde stoppa henne när hon kom på att man även kunde äta deg

Nehej, så fort Musses Klubbhus är slut ska vi nog hoppa i badet tror jag...Känner att det behövs en tiiidig kväll idag.
    Dock kom Emsan in till oss o snackade gojja mellan 3-5 inatt, då hon la sig lite tidigare igår..Hmm..vilket jädra dilemma - vara en zombie ikväll (när jag är själv!) eller (antagligen) bli störd inatt o vara ett vrak imorgon oxå? *suck*
    Får väl helt enkelt se hur Lilla Madame "sköter" sig...I värsta fall är det ändå bara två timmar till läggdags

• svag

Hej..

Är sjuk igen så jag orkar inte riktigt med datorn

Grattis till alla stora barn!

Här lärt iina säga "sart tå år" när man frågar henne hur gammal hon är. Bara två veckor kvar, lite mindre tom. Är lite bråttom att sy pepparkaksklänning nu bara.

Ska gosa lite i soffan nu!

• Hilla

Godkväll ladies!

Kikar in och uppdaterar mig lite

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos