Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Karl grattar William i efterskott
Oj så stora det är nu. Lämnade Karl på dagis i fredags o insåg att precis vid samma tid 2 år tidigare gick vattnet
Var födelsedagen bra? Här firade vi hos farmor o farfar (för att tårtan inte fick plats för alla flyttkartonger
). Mormor o morfar var här på morgonen o Karl fick en tågbana (trä), världen roligaste enligt Karl
Grattis Alva i efterskott också
& Monz (lite mer i efterskott)
Nu har jag hunnit läsa ikapp o måste säga att:
Joko är skitsnygg i sin nya färg. Emma är underbart söt i sitt långa fina hår, va stor hon är (precis lika stor som alla här inne
). Underbart att höra att ni oxå har en sötnos som pratar massor. Karl är helt otrolig (jag sitter ju faktiskt inte o skryter, det är SANT
). Han använder nya ord varje dag o jag förundras hela tiden över att han använder dem på rätt ställe.. tänk om man kunde ha en sådan inlärningsförmåga nu
Smirre.. Stackars Anton som fått så många tänder, aj aj
Hoppas allt är bättre nu. Hur har det gått med fotograferingen?
Bilen.. Tråkigt att den 27:e inte blev så trevlig som ni hoppats, men Monz hade nog kul. Roligt nu när de är stor att de förstå att det är deras dag. Karl var så lycklig när han blev firad på dagis. De hade hängt u flaggan när vi kom o Karl sjöng "ja må jag leva.." hela helgen
Grattis NinaKanin i efterskott
Kramar på dig. Imorn får jag börja pynta mitt hus, du förstår inte hur mycket jag längtar efter julemys
Tänk dig att JAG har väntat ända tills nu
Karl har fått feber under dagen, så G ska vara hemma imorn. Sen tar mamma honom när vi ska till banken. Än så länge har febern inte varit så hög (peppar, peppar...)
Glömde, han var verkligen toksöt i sin lilla dress ju! ![]()

Morrn!
Vår morgonpigga lilla tös har varit vaken sedan kl 04:30. Suck. När första siffran på klockan är 5 är det morgon, inte en sekund innan! Jaja, vi hade ju i alla fall massor med tid på oss att öppna första paketet i paketkalendern som hennes farmor gjort åt henne. Hon fick nån sorts nyckelring med en kossa på som blinkar om man öppnar munnen på den. Nu är hon hos dagmamman och Ludde sover!
Meria: Men, vad jobbifgt med alla förvärkar! Tycker att lillebror kan ta och kika ut nu, raketförlossning utan smärta vill vi ha! Jo då, har lärt mig här på fl att sånna visst finns
Det låter väl väldigt klysché-aktigt, men vi körde färdknäppen och nästa morgon satte värkarna igång när vi fick Ludde. Iofs tre dygn av in och ut på förlossningen, men ut kom han ju tillslut i alla fall!
Fondue är supergott, speciellt chokladvarianten ![]()
God morgon!
Tack Meria!! Det blev JÄTTEBRA!!!
Ja, visst är han söt i sin lilla tomtedräkt... (partisk... jag??
) Vi har världens sämsta kamera, så jag tog säkert 30 bilder, gissa vilken bild det där var... JO, första...
Dumma dumma förvärkar som inte blir "på riktigt"... *muttrar tillsammans med dig* Nu får lillebror faktiskt komma ut... vi orkar ju inte vänta längre nu...
Oh... förresten... vad tror ni om Adam (OM Anton någongång skulle få en lillebror fastän vi tänker satsa på en liten syster)?