Augustibebisar 2008
Vet ni hörnskåp är ju riktigt billiga på blocket! Och de kanske skulle passa i vårt vardagsrum! Sedan har jag hittat precis den tevebänk jag vill ha, inte på blocket men på comfort möbler
Hihi!
Vet ni hörnskåp är ju riktigt billiga på blocket! Och de kanske skulle passa i vårt vardagsrum! Sedan har jag hittat precis den tevebänk jag vill ha, inte på blocket men på comfort möbler
Hihi!
Jucea: Haha, jag gjorde ju pilates en gång och fick så förbannat ont i magen på återbesöket sade BM att jag skulle vänta tills M var tre månander!
Jag har också stegräknare och är gärna med på leken om jag bara kommer ihåg att använda den
M har slocknat i babysittern hoho hon är så töt!
Jucea mf: Ja, alla era kidz är ju söta men ingen är så söt som My
Idag har vi hittat en massa saker som vi vill köpa till lägenheten, en mediabänk, en bänk och hatthylla till hallen och ett nyttköksbord
Allt detta skulle passa så perfekt! VILL HA, det mest är från Comfort Möbler.. Dessutom fick vi snygga gardiner från A:s mamma K. Hon gav mig dessutom 500spänn att göra "nått onyttigt med!" hoho vilken great svärmor jag har!!!
Tänk alltså att alla i det här forumet fått sååå vackra barn
det måste vart nått skumt, ´visst att alla barn är söta, men inte fanken är de lika söta som våra :-P
KaOl: Oh vilken klänning!!!! Ser då verkligen inte ut som att den behöver dölja nått du är ju skit fin! Din gubbe kan skratta sig lycklig
Haha, My sitter i babysittern med enn massa skojiga leksaker framför sig, är hon brydd? Nejp hon sitter och glor på en blomma i vardagsrumshörnet och skrattar åt den istället
Yeeep det var ju nödvändigt att köpa de leksakerna :-P
Gääääsp vad trött jag ääär! Vi vakna visserligen först halv åtta men sedan var det ganska snart ut på promenad med en kompis och efter det har jag varit rätt trött och la mig för att vila med My, men det gick inget vidare
hon sover lite oroligt...
jag måste fråga er som har bonusbarn/barn som är äldre. L är väldigt duktig på att hålla M men M gråter en väldig massa iaf. jag funderar på om det kan vara för att hon inte känner igen Ls doft, eller nått eftersom hon är här varannan vecka eller om det är för att hon (M) är mammig och pappig... eller för att hon helt enkelt har "mindre" famn? Hon skriker och gråter ofta då hon är hos L och det känns rätt trist eftersom L så gärna vill sitta med henne :-/ (vi brukar se till att hon är bytt och ammad så att det inte är nått sådant som "stör")
VT: Ja fast hon vill så gärna hålla i M och hon orkar inte bära gå och bära henne i famnen (M väger väl ca5,5kg kanske närmare 6 kg snart vilket är rätt tungt för L). Hon sitter ofta bredvid och är med henne då M är i gymmet eller sittern men det är väl inte riktigt samma sak tycker L
(fritt fram att svara för alla fresten
)
Suss: Ja det kanske är det, hon tycker det är tungt att hålla och får ont i armen, så vi brukar hjälpa och stapla upp med amningskudden, men nu vill M så gärna "sitta" i famnen och då måste armen ge stöd vilket blir tungt för L, och hon orkar som sagt inte gå och bära :-/ hmmm, hon får börja bära mer kassar efter att vi handlat så hon tränar lite armstyrka
Kan säkert vara att hon spänner sig också eftersom M så ofta gråter i hennes armar vilket säkert gör L nervös och mer spänd inför varje ggn som en ond cirkel...
Vi har hittat ett sätt att M sitter med ryggen mot Ls mage och på så sätt har L som en stol men det är också det enda läget som funkar någorlunda och då ser de inte varandra... jaja, vi kan väl inte få allt
Tack för alla tips om L och M, vi får pröva alla olika
Fanken gick ju en promenad idag, men glömde räknarn :-/
VT: HAHAA du är ju härligt snurrig idag!
VT: Fyy vad jobbigt! :-/ My blir också så då hon är övertrött och hon kämpar in i det sista att hålla sig vaken.
Jag går INTE sju timmar i veckan, går nån timme varannan dag ungefär...