• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

VAAAAH!!! WOW VAD HÄFTIGT!!! My höll på att vända sig, men ångrade sig i sista stund Och flipade över ordentligt på sidan, och höll på tippa över till mage men for istället över på rygg igen MEN VAD ROLIGT!!! Vad häftigt! Vilken duktig Lyckeli!!!!!

• S u s s

VT - Åh vad kul! Man blir så stolt och glad när det händer saker i utvecklingen!
    De sa på bvc att de trodde Max skulle vända på sig snart, för flera veckor sen, för att han är så stark och sprätter sig iväg liksom. Han höll på att rulla ur vågskålen på BB redan. Men inte då, här hemma ligger han som en klubbad säl och gör inte en ansats...
    Skit-stel i kroppen är han också, när jag ammar står hela hans underkropp rakt ut.

• Vilda Tiger

Suss
    Haha! Va roligt det låter när du beskiver Max!

Mareld
    Vart då! Vart ska ni åka!

Lana, Mareld, Hallon och Suss
    Hihi! Hon blev jättesnopen själv första gången, men hon kämpade som en liten blå och till slut tippade det sista benet över med. Och sedan, efter att ha vänt sig några ggr, så snackade hon sååå mkt! Skulle ju berätta allt, ju! Det är auuuu och NGeeee för hela slanten Och då hon säger auuuu får hon jättestora näsborrar, det ser görroligt ut! *fniss*

Godnatt, brudar!

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Mareldsbarn

VT; så roligt att höra om Lyckeli! Längtar tills Julia kommer på tanken men än är det lång tid kvar om jag tolkar hennes signaler rätt

Vi ska åka till Teneriffa 1 v i slutet på Jan. Var ju apbilligt under Januari månad. För 2 vuxna + 1 barn (ja bara flygskatten visserligen men ändå) som bor i lägenhet med barnpool, restaurang, bar och dygnet-runt-reception och även frukost så betalar vi strax under 9000 kr. Tycker jag är helt överkomligt. Ska bli så mysigt och skönt. Lyx med andra ord!

• m0e

Godkvällers brudar!

Kikar bara in och visar att jag lever Har haft det upptaget i nåra dagar nu, inget speciellt riktigt mer än en shoppingtur till umeå och ganska mycket Desperate Housewives om kvällarna

VT- Vad kul med vändningen! Det var först idag som jag upptäckte att Tilia gör tappra försök att tippa över från rygg till mage men än har det inte lyckats.

• jeng

hihi, jag har spacklat, slipat och tapetserat ena hallen ikväll! guuud vad fint det blir! spikade tillbaka de gamla fula fodret på fönstret också. tror jag ska köpa nya istället, men jag tänkte att det var bäst att täta draget lite sålänge iaf! kan ju dröja innan man tar sig till krauta nästa gång! behöver ju fodret uppe för att såga ut panelen också. ja, jag tänker köpa likadant foder, fast nytt och helt då, annars skulle det ju inte funka!

Svar på tråden Augustibebisar 2008