• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • MissHellen

Hallå hallå Nu var de länge sedan.. Känns som en evighet!

Hur mår alla? Växer alla bäbisar (bäbisar o bäbisar, dom är ju stora nu ) som som ska?

Jag o Elton har varit hos mormor o morfar (mina försäldrar) i en vecka nu Kom hem i går! Vi har haft de super mysigt med massa mys med hela familjen!

Har de hänt nått speciellt? Har inte hunnit läsa nått alls. Ska se om jag hinner de nu, Elton har soveit i över 3 timmer nu, så han lär nog vakna snart Jag hoppas de iaf, mina bröst sprängs snart haha!

• jeng

åååh tack för alla komplimanger! det känns ju så skoj när det känns som man har valt rätt färger och mönster i inredning! hoppas bara att helhetsdintrycket blir lika bra sen! och hoppas att det blir lika fint i hallarna med den ljusa tapeten i samma mönster! nu blev jag motiverad till att sätta igång på direkten!

• Moi Mokulat

Jucea: var inne på teddy sidan och såg att ni hade börjat med sittdelen på vagnen.
    Finns det någon viss ålder man kan börja med den eller när man känner för det?
    Wille är bara 2 måander och 1 vecka och är itne fullt utvecklad att hålla upp huvudet hela tiden. Men han börjar bli lång och snart är han får lång för att ligga rakt i liggdelen.

• Moi Mokulat

Hur gör man en sån där sida som du har teddy.nu?
    Jag skulle vilja ha en med vår husrenovering.
    Som för och nu bilder och så.
    Men jag är inget geni på datorn.
    Finns det något lätt sätt?

• jeng

moi:
    jag började ju med resevagnen i london då ted var 7 veckor. han är himla stadig i rygg och nacke och har varit det länge, men vi har hnom ju bara sittandes korta stunder, utan vi har ju säten lutade ganska mycket. men han blir ju galen av att ligga i liggvagnen och inte kunna se sig omkring nu!

just min blogg är ju vår provata och ligger på vår egen server. men det går ju att skaffa en på typ bloggagratis eller sådär, men då får man abra ha 100 bilder gratis tror jag, och sen betala 20 kr eller nåt för att få ladda upp 100 till! men en sån är ju både lätt att skaffa och lätt att använda. missh och vt använder ju bloggagratis tex, så där kan du säkert få mer hjälp om just hur man laddar upp bilder osv! vore jkätteskoj att se renoveringen!

• Vilda Tiger

Moi
    www.bloggagratis.se är jättebra, tycker jag. Väldigt enkel att anvnäda. Jag kom upp i över hundra bilder för nån v sedan och det var bara att skicka ett sms så fick man en kod att skriva in. Då fick man hundra till för tjugo kr. Det gick på några sek att ladda upp.

• guldring

Jag måste fråga här hur ni gör när ni kopierar in klickbara bilder?

• Amelie

Jucea: Vilken fin miljö ni har nära ert hus. Jag ska fota någon dag, vi har liknande bilder när man promenerar längs stranden. Jättemysigt den här årstiden. Känns som jag inte har upplevt den innan, man har ju arbetat på dagarna och på kvällarna är det mörkt.

Nu är mr R missnöjd i sin sitter...

• Vilda Tiger

Amelie
    Just det upplever jag med! Att jag verkligen kan NJUUUTA av naturen nu på dagarna, då vi är ute och går. Har iofs kunnat röra mig ute på dagarna i arbetet förr, men inte så avslappnat som nu. Och så bekymmersfritt. Underbart!

Guldring
    Tror du måste ha plus för att kunna göra det...

Svar på tråden Augustibebisar 2008