• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

VT: Så vill jag också känna, men jag går och tänker mycket på skola fastän jag vet att jag inte borde göra det! Längtar tills jag är klar med skolan så att jag verkligen kan känna att jag är "ledig" men det lär jag väl inte känna förens jag har fast arbete heller så :-/

• Vilda Tiger

Guldring
    Jag vet inte riktigt hur man gör... sorry! Är det inte bara att högerklicka på bilden, kopiera, gå hit och klistra in den? Blir den inte klickbar då?

Hallon
    Men jag har inte fast jobb heller! Bara vikariat. Chefen är såååå seg med att ge mig fast, jag får spader på honom. Löfte om fast i våras, men det rann liksom ut i sanden. Och då hade jag så mkt fokus på mage och bebis att jag lät det bli så. Nä, det handlar nog mer om jag har släppt alla tanker på jobb över huvud taget. Jag och M har kommit överens om att nu jävlar ska vi leva så sparsamt vi bara kan, så att vi istället kan vara hemma mkt med Lyckeli tillsammans. Just nu jobbar ju M halvtid, medan jag har tre dagar fp i veckan. Det är inte mkt vi får in... Mindre än vad jag får i lön själv annars. Men det går!

• Amelie

guldring: Jag kanske kan hjälpa, men jag vet inte vad du menar med klickbar. Att klistra in bilden?

• Hallonsocka

VT: Ja, vi lever ju mest på A:s pengar, eftersom min fp är på lägsta beloppet :-/ Det kommer att bli lättare då jag börjar plugga efter nyår och det känns både och. Hemskt att över huvud taget vara ifrån My, och skönt att bli klar med plugget, samtdigt så kommer jag nog kunna göra en hel del plugg hemma eftersom två månader är C-uppsats, men de 7veckorna praktik blir ju som vanligt arbete, men det känns spännande och då det är dags att börja med den är hon dessutom 8månader!

• luzorsus

Har bokat tatueringstid idag :) Yeeeaahhhhh! Blev sugen igen direkt efter att jag gjord emin lilla stjärna på underarmen förra året. Har bokat tid på www.lefthandtattoo.se i Piteå, både jag och gubben ska gör varsin halvarms tatuering Första tiden i januari, sen en tid i februari och en i mars. Ska bli kul!!!

• Kvack

BV: vad tråkigt det var att höra.

Luzorus: Grattis till tatuerartiden. Själv är jag för feg för att göra någon.

Jucea: det blir jättefint. Gud vad du är duktig.

Imorgon ska jag på babysång, det är kul att gå iväg och sjunga. Ida verkar uppskatta det oxå.

• Hallonsocka

Luzor: Vad blir det? Ooooh, left hand!!! Har varit och kikat på deras hemsida, jösses vad snygga tatueringar!

• Vilda Tiger

Tjohoo! Lyckeil vände sig precis för första gången! Från mage till rygg. Första ggn gick det segt, men sedan vände hos sig med en gång då jag lade tillbaka henne på mage. Snabblärt unge! Och superstolt morsa.

Svar på tråden Augustibebisar 2008