• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

jucea
    Tror det är över 200 kr... Jag betalade 100 men det är ju för att jag tillhör en riskgrupp.

• jeng

ja det enda som stod här var att det var gratis för riskgrupper, men jag kunde inte komma påa tt jag hörde till nån sån

• Vilda Tiger

Åh, gratis för riskgrupper! Det är ju nice. Nä, va jag vet är du inte tillhörande ngn riskgrupp.

• Vilda Tiger

Var det snart som skrev att A inte har bajsat på flera dagar? L har inte bajsat på två dagar nu och jag tror det är därför hon är lite grinig idag. Termometern har jag redan testat och det funkar inte. Har också haft lite olja i maten. Det har funkar förr men inte nu.

• MissHellen

KaOl: Haha, ojdå Nån sån bäbisen orkar jag inte bära Har nog ont i handlederna nu..
    Men Elton snuttar aldrig på dagarna, bara nätterna o ibland kvällarna.. Men han har blivit bättre med snuttandet iaf!

• Vilda Tiger

KaOl: Måns gör som Lyckeli nu då - ska smaka på ALLT och lite till! när M leker sittleken med henne (drar upp henne till sittande i knät) så lutar hon sig fram, siktar på hans knogar, hugger till och tar ett rejält bett över handen på honom. Sedan slaskar och smaskar hon som en tok och ser görkoncentrerad ut! Hihii! Va kul med årsdag! Ha så mysigt imorgon då.

• Lana

MissH; Så sött av han

Hallon; fy va jobbigt...hoppas du snart blir bättre...

• Vilda Tiger

Hallon: Glömde ju skriva förut: hoppas du kryar på dig snart och att du vaknar och känner dig bättre redan imorgon. *kramar och baddar pannan samt servar med varm choklad och en kanelbulle*

• Hallonsocka

Hej, M vägrade sova mer i sängen men har somnat i sittern?!??!!! Hon sög dock ur det värsta och jag tror jag fick bort lite med pumpen också nu känns det mest som att jag har ett stoort ömmande blåmärke där.. har tagit alvedon också så, ja, jag mår lite bättre iaf. Vill bara få hem A så att han kan vara och underhålla M då hon vaknar, känner mig alltid som en kass morsa då jag är sjuk och inte orkar hålla på en massa :-/ Fast tror hon blitt överstimulerad idag då vi var och fikade, för hon har ändå sovit enhel del .

• Amelie

Hallon: Krya på dig!

Lana: Hon är nog minst.

Svar på tråden Augustibebisar 2008