• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • MissHellen

Kaol: Så avis på att ni ska gifta er Hoppas att de blir super duper fint! Jag längtar efter bilder

Ja, Jag hoppas oxå att vikten planar ut lite för Elton! Blir jobbigt i längden för lederna..

• goshheidi

Oj KaOl, det var inte så bra... men vattkoppor är droppvirus (tror jag) så om de inte rörde vid varandra, och höll på med samma leksaker så kanske ni klarar er undan. Hoppas...

Min systers minsta pojke fick vattkoppor bara tre veckor gammal :( Men det gick bra trots allt. Han fick inte så många koppor.

Kvack,  nu kan du se :)

Tack Amelie. Jo han har mycket hår för att vara så liten och det har vuxit mycket tycker jag. Det första håret faller bort för många bebisar men hans sitter kvar.

• KaOl
    Svar på #1561
    jaaa ska bli så himla mysigt - trodde jag aldrig att jag skulle få vara med om eftersom J tidigare svurit på att han ALDRIG skulle gifta sig!!
    hihi måste nog satsa på vattenfast smink - vi höll på att börja gråta båda två fastän det bara var övning
    (lovar att jag kommer m bilder )

Heidi: Hoppas på att du har rätt - de var ju faktiskt inte inpå varandra så det går säkert bra
  • goshheidi

KaOl...nej du hade så rätt, visst är det luftburet :( Det är bältros som smittar via utslagen. Ojoj. Men kanske ni klarar er undan i alla fall...

VT, tack :) Och det är din Lyckeli också!

• MissHellen
    KaOl skrev 2008-11-05 10:04:00 följande:
    Svar på #1561jaaa ska bli så himla mysigt - trodde jag aldrig att jag skulle få vara med om eftersom J tidigare svurit på att han ALDRIG skulle gifta sig!! hihi måste nog satsa på vattenfast smink - vi höll på att börja gråta båda två fastän det bara var övning (lovar att jag kommer m bilder )Heidi: Hoppas på att du har rätt - de var ju faktiskt inte inpå varandra så det går säkert bra
    Haha, R har oxå alltid sgat att han aldrig kommer gifta sej! Dock tror jag faktist att vi aldrig kommer gifta oss, men vi är ju egentligen lika lyckliga för de
  • KaOl

Heidi: sådan "kostym" som din Felix har ska min Felix (måns felix ) ha på festen efter dopet!! den är sååå söt!! hihi min lille har lika mkt hår som F - det är så gulligt tycker jag (fast alla undrar om han är en liten flicka. hmmm..)
    sjutton oxå att jag hade rätt ang viruset; ibland är det bättre att ha fel! Fast förhoppningsvis klarar han sig ändå!

Miss H: nej, man är så klart lika lyckliga ändå - men jag har ju varit gift innan och på ngt vis känns det så knäppt att jag har varit det - och sedan kanske inte skulle vara det m mitt livs kärlek!! (tyckte nog J oxå - det var han som frågade, och faktiskt helt utan hintar från min sida )

nej, nu ska vi snart packa ihop oss; J bjuder på lunch!

• Mareldsbarn

Hej på er!

Jucea; Du är galen! Vakvaka hela natten lång Jag hoppas du sover nu och inte lullar runt som en zombie och renoverar. Vem vet vad som kanhända med så lite sömn

Gosh: Får jag också komma in och kika i ditt galleri?

Nu har vi bokat om vår solsemester! Ja vi fann ett bättre ställe så nu blir det inte Teneriffa i Januar. Nu blir det Lanzarote i dec. Den 1 dec lyfter vi mot solen! Tjohej! Det är ju typ snart!!!

• jeng

godmorgon, blev inte mycket till sovmorgon här inte! men men vad tusan gör det! himla skoj var det att sitta uppe iaf, och det var skoj att se hur Ted sover om natten också faktiskt! Han låg ju här nere hos mig. Vaknade flera ggr och pruttade och sådär, och sen sövde han sig själv! Han åt en gång där vid kl 5 innan vi gick upp till sovrummet!! skönt att veta att han söver om sig själv jättebra om natten!!

lilla:
    haha jodå ibland känner jag mig faktiskt duktig! fast mest tacksam är jag ju över att Ted har så bra rutiner, så att det tillåter att jag pyssklar med annat här hemma! Men vad fasen, dagtid gör jag ju inget alls! Ingen dammsugning, ingen disk, ingen tvätt osv! Då är ju Ted vaken hela tiden... Och du, jag har inga hästar att ta hand om!

Däremot har Silas sprungit bort igen! SKITKATT!!! Så idag måste jag försöka ta Ted i vagnen och gå ut och leta lite. Nackdelen med att bo här är att vi ju har några fritidsboenden i närheten!! Och just nu i helgen så var de i närmsta huset här, med alla bodar och hus öppna! SÅ jag ska bara gå och kontrollera så att Silas inte sitter fast där inne. Grannhuset, som också är ett typ av fritidsboende, men de är där oftare för de bor inne i stan, kollade jag igår!! Dumma katt, han är ju så kelig och lixom orädd och går fram och in hos allt och alla!

• jeng

förresten, jag fick mycket gjort till namnfesten inatt! Har börjat på häftet och lekarna och allt möjligt!

Svar på tråden Augustibebisar 2008