• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Rimfolina

Har ni testat att ge era barn ersättning och gillar de den? Jag har också köpt hem en tetra ifall att men Tyra gillade aldrig ersättning, hon vägrade dricka den!

• lillastjärnan

Måste bara tipsa om en bok, En fuskmammas bekännelser - det första året av Hillevi Wahl. Fick den efter jag fått Filippa, jag skrattade så tårarna sprutade!! Jag behöver muntras upp lite så jag ska börja läsa den nu igen!

* Filippa 040820 // Isabelle 080822 *
  • Vilda Tiger

LILLA: Jag älskar den boken! Och så älskar jag "den hemliga pappa" med, läste den för någon v sedan. Och nu är det Brunstkalendern, av Emma Hamberg. Görrolig!

• Lana

VT och Wiem; hetter hon inte Rebecca vår instruktör???

rimfolina; Elly  hatar all ersättning baby semp och NAN både pulver och på tetra...lite tröttsamt om man vill ut nån dag...

• Vilda Tiger

Lana Rebecca heter hon kanske! *förvirrad* Nu drar jag på utekväll med tjejgänget. Ha en fin kväll, alla!

• KaOl

pust - slut i rutan!! Intensiv dag; först tandläkaren (ensam m Måns!), sedan lite shopping inför bröllopet, sedan lunch m kollegorna, därefter hem för bakning (sörens glutenfri deg - snacka om KLADD!!! men gott blev det), nu matlagning o sen myskväll..

• Snart sommar

Rimfolina: lillen fick ju ersättning dom första dagarna och då var det Semper. Sen har han fått den vid två tillfällen (slutade ge ersättning som påfyllnad efter en vecka) och då har det gått bra. Men bara om maken ger honom. För mig vägrar han flaska öht.
    Vi ger ersättning om jag är borta och lillen blir hungrig. Hade gärna pumpat ur om det gått, men det fungerar inte för mig den här gången.
    Senast fick han ersättning när jag var ute i lördags, den 1. Sen dess har han inte bajsat...

Nähä, nu är det bärande som gäller. Magknip väl gissar jag...

• Lana

rimfolina; vi har provat både NAN och babysemp i både pulver och tetra och Elly VÄGRAR äta det...även om man blandar i bröstmjölk...

• Carinamamma84

Hur har ni det alla underbara mammor och bebisar
    Hära så är allt lungt Didos sover Ebba sover Sambon jobbar och jag äter Glass
    Igår fick Didos smaka lite Yogurt det ÄLSKADE han hehe
    Nu har han den lille pojken 3 tänder Oj Oj..Igår bet han mig i fingret när jag skulle kolla för han dregglade så otroligt mkt och var lite grinig av sig.

Svar på tråden Augustibebisar 2008