• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • jeng

hejhej, hemkommen från östergötland o massa besök!

vt, gud vad tråkigt med så hög feber! det hade jag gett alvedon mot iaf!!! ted är ju skitgrinig så fort han närmar sig 38 grader!!!!

det blev en promenad på besökrt idag o igår ikea så jag har lite steg stt bidra med i stegtråden trots allt!!

• Hallonsocka

Fy vad jobbigt för lilla Lyckeli (och hennes föräldrar). :-/ Hoppas hon får sova inatt och sova bort febern och vakna pigg och glad imorgon!

• Hallonsocka
    Fullt upp, vad gäller mig så vill M ha konstant underhållning då hon är vaken så det hinns inte med mycket annatQ!
  • Lina S

Ni har väl inte glömt farsdag

S blev uppvaktad med strumpor och kalsonger av sina pojkar

• luzorsus

har för mig att man alltid ska kontakta sjukvården då så små har feber då de inte ska ha det av ingen anledning så att säga..

carina: Har din lille redan startat med mat?Vad är rekomendationerna i Finland när man ska börja med smakisar?

• jeng

Hihi, Ted lärde sig massa nya knep av sin syssling Mira igår, så idag tar han TAG i leksakerna och fattar vad de är bra för!! Kolla bloggen för massa bilder!!!

www.teddy.nu/blog

Fars dag, nej det struntar vi i här! Vi ska renovera istället!! Jo, han fick lite sex, men det var ju av MIG då såklart, det räknas kanske inte hahahaha!

• Vilda Tiger

Marcus fick ett örnott som det stod PAPPA på av Lyckeli imorse.

Min bebis vaknade feberfri imorse!! Vi ringde sjukvårdsupplysningen igår och de sa att man helst ska avvakta och se om febern försvinner av sig själv, då det är bäst. Och vi lät henne sova utan att få alvedon inatt. Och så vaknade hon feberfri och jätteglad! Haha, kvart över sex... Men M fick gå upp och ta henne för idag är det min "tur" att vara sjuk och jättehängig.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Hallonsocka

VT: ^Åh! Vad härligt Hihi söta Lyckeli!

Här har M haft svårt att somna för jag springer fram och tebax till tvättstugan, jag har inte skött tvätten på länge, men nu var det tvunget, 5 maskiner blir det :-/ Lill skruttan, men nu sover... snart är det dags att gå ner igen :-P Ska blogga och lägga upp bilder på det vi vill inhandla sedan, hittat ett jätte sött hörnvitrin också, uj uj tänk om man hade perngar!

• Lana

VT; va gott att hon är feberfri nu...

Hallon; då ska jag in och kika kollade du på bond i går

Svar på tråden Augustibebisar 2008