• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Carinamamma84

En brunett gick genom staden och såg en lapp som satt på en lyktstolpe. På lappen stod: lägenhet att hyra.
    Brunetten blev väldigt glad eftersom det var precis vad hon behövde.
    Hon ställde sig vid lyktstolpen och började försiktigt knacka på.
    Ingenting hände. Hon knackade hårdare. Ingenting hände igen.
    En brunhårig poliskvinna på andra sidan gatan hade observerat denna scen en stund och tyckte synd om vår brunett.
    Hon gick fram till henne och frågade vad som var fel. Brunetten berättade att hon hade läst lappen och knackat på men att ingen öppnade.
    - Det kan ju inte vara möjligt, sa polisen, någon måste vara hemma, det lyser ju!

• Carinamamma84

Godnatt allihoppa nu ska jag sova innan gubben kommer hem sussa sött.

• Snart sommar

Somnade förut när maken kom hem så det jag skulle fixat då får jag fixa mitt i natten .

Och lillen har äntligen pluttat lite . Den stora laddningen låter dock vänta på sig ett tag till.

Carina: nä, inga tänder och jag hoppas dom dröjer.

Ikväll så har lillen ätit från höger utan problem, men nu har produktionen minskat så nu blir han inte nöjd. Knasunge, ställa till det så .

Nä, nu får jag fortsätta med mitt. Får väl slänga karln i säng också. Ingen mening med att båda sitter uppe, fastän det är hans natt. Men han gör ingen nytta ändå (med förberedelserna för dopet då menar jag).

• If Only

Hoppar in här i tråden då jag bidrog till två augustibebisar, Saga & Alva
    Ni snackar om tänder, herregud ska dom börja få tänder redan? :-O
    Dom e ju typ nyfödda..

• Carinamamma84

Hej If Only haha jepp 3 tänder har lill killen
    Välkommen och grattis två söta Flikor.

Själv har jag läst gammla trådar dära vi var gravida och väntade bebisar.
    Såg att Amadeus var en av 40 barn som var över 5g ojoj höll på att tappa ögonen.
    Sen har jag kollat in mina gammla bilder då jag var gravid ÅÅh jag saknar magen på något konstigt sätt haha men vågar inte bli gravid igen efter allt jag läste om Fy Fy
    Nä nu ska jag gå på toa och sen sova gott

God natt igen haha

• If Only

ojdå. wow!

jag vill också ha mage igen =)

• Hallonsocka

If Only: Hihi! Är det dina första barn eller har du sedan tidigar ? Wow alltså att ha två små samtidigt Hahaha, då skulle A måsta vara hemma hela tiden, hur gör du? *tusen frågor förlåt!* Välkommen

Jaaahappp, jag får läsa era bloggar för att se vad som händer i era liv, nu är det dags att sminka mig, gå ner på stan (det regnar så sminket lär väl rinna av :-P) och strosa lite innan jag går hem till mamma!

• Vilda Tiger

Hejhej
    Idag skrämde Lyckeli sin mamma och pappa ordentligt. Hon vakande och gallskrek halv åtta. Helt förtvivlat. Tokvarm och ledsen, och termometern visade 38.6. Stackars min bebis! Nu har hon ätit två ggr och somnat om direkt efter så det är nog ingen fara, men gud va det värker i hjärtevrån på mig. Sötaste bebisen, hon vill bara vara nära och somnar bara på amningskudden. Hon ligger nu i mitten av en ihoprullad sådan och sover på soffan.

I only
    Välkommen! Ojoj, dubbelt upp! Hur känns det då? Har det funkat bra att ha två små barn?

hallon

Ner på stan och ränna, säger du... Ha så skoj!

Carina

Haha, rätt kul historia...

Snart

Jamen det var ju bra att A tog sitt förnuft till fånga och käkade lite från högertutten med. Hoppas han snuttar upp produktionen.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Lana

Elly äter mer sällan nu...är det vanligt???hon äter nog mer när hon äter men ändå...och om jag ger henne när hon inte riktigt är hungrig äter hon lite och sen bara skriar...jätte jobbigt...

Svar på tråden Augustibebisar 2008