Välkommen hit! Häftigt med tvillingar. Jag är mamma till William som föddes den 26:e augusti.
[/citat]
Tack så mycket
Vilda Tiger skrev 2008-11-10 16:12:21 följande:
[citat]
If onlyJag förstår precis! Jag har också sagt att nästa bebis får bli en vinterbebis.
[/citat]
Värmen var nog värre än halsbrännan, njurproblemen, svullna fötter och allt annat tillsammans

Mareldsbarn skrev 2008-11-10 16:33:51 följande:
[citat]
If only; VÄLKOMMEN hit! Vad roligt! Vilka söta små bebisar du har fått och guuuud så skönt att allting gick bra tillslut. Min mage knöt sig när jag läste din pres.[/citat]
Tack!

Ja, att en så härlig och underbar upplevelse kan bli den värsta i livet.. En riktigt konstig blandning av känslor har det varit.
Hallonsocka skrev 2008-11-10 17:52:20 följande:
[citat]
If only: Hihi! Vad härligt, haha men vilket jobb Jag är slut efter en dag med min enda, fast å andra sidan brukar man ju klara av saker som andra bara häpnar åt om det är det man är van vid !!! GRATTIS TILL TVILLINGARNA!Haha, nej nästa får planeras mot vintern istället :-P fast det är mest för att vi i familjen är 5 stycken som fyller i augusti, jag, bägge bröderna, min dotter och brorsans dotter!
[/citat]
Jag e också rätt slut efter en dag

Men med tvillingar är man berättigad till mer hjälp av vänner och familj

Så jag lever iaf haha.
Ojdå, ja kan tänka mig att det blir lite mycket på en gång.
Här är både mamma, pappa och tvillingar födda i lejonets tecken
Lina S skrev 2008-11-10 18:07:49 följande:
[citat]
If only - oj vilken resa ni har varit med om. Va otäckt. Vilken tur att hon klarade sig lilla Saga. Var det ni som var med i TV-serien sjukhuset? Där var det väl en liten flicka som hette Saga som blev nerkyld.
[/citat]
Jo det kan man verkligen säga. Så skönt att allt är över.
Nej det var inte vi men jag har hört flera som frågat. Hade gärna sett det avsnittet, hörde att det slutade med akutsnitt, att hon var för tidigt född och att hon blev nerkyld, och hette Saga. Rätt "häftigt" sammanträffande ändå, om man får säga så, utan att bli missförstådd. Enda skillnaden e väl att jag fick en till på köpet

Hallonsocka skrev 2008-11-10 18:52:14 följande:
[citat]
If only: Oj läste precis din presentation, fy vad jag rös, av både rädsla och lycka! Vad underbart att allt gick bra, oj oj oj... Vad fina de är *kikade på bilder*
[/citat]
Tack

ska lägga upp lite fler bilder nu tänkte jag, om allt funkar som det ska

Amelie skrev 2008-11-10 19:11:41 följande:
[citat]
If Only: Oj, vilken skrämmande upplevelse. Skönt att allt gick bra, men jag tycker det är rätt att anmäla. Inte för att det går göra något åt det som hänt, men så att det inte händer någon annan.
Ja det var nära att utgången hade sett annorlunda ut. Jag SKA anmäla, måste erkänna att jag har ilska inom mig och att det är därför, men rutinerna måste ändras så inget liknande händer någon annan. Har i varje fall aldrig tidigare hört att en bebis ska ha dåliga hjärtljud i 6 timmar innan de gör nåt. Det är inte klokt.