• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • jeng

kaol:
    till min EL fick jag med ett tunt regnskydd som jag tycker är kanon. visserligen är ju vagnen äldre, men det borde väl finnas fortfarande??? det passar perekt iaf. enda nackdelen är att vi inte har haft inneröverdraget på liggdelen när vi har använt regnskyddet, så då har det ju blivit som en pöl mitt på hahaha! det har iaf inte läckt igenom på den tiden (nån timma med pöl kanske) som vi varit ute!!

• KaOl

jucea: ja, kanske ska leta efter ett begagnat sådant? hihi tänk att vissa saker faktiskt VAR bättre förr
    Verkar ju vara en bra test med den där pölen - hade vi gjort så så hade Måns fått bada samtidigt m promenaden kan jag säga hahaha

• Zitrus

Amelie: Jag tycker att det va en bra teori på mordet!
    Grimm har fått så mycket kläder så att han har inte ens hunnit använda allt ännu. Laban kläderna skulle han ha fått i Julklapp men eftersom att han växer så fort så fick han dem nu, för till jul skulle de ha blivit för små!

• Vilda Tiger

KaOl
    Åh, den andra bilden var ju helt ljuvlig! Ahhhh.... Kika gärna in på mitt galleri och kolla frissen jag hade. Bröllopsbilderna är på standard, sidan två. Nu närmar det sig med stormsteg!

Vi ska till bvc idag. Jag är ännu hängig så Marcus har tagit hand om Lyckeli hela natten och nu på morgonen. Så gott att få sova lite extra länge. Till imorgon vill jag ha blivit bättre!

• Vilda Tiger

KaOl
    Jag tycker de flesta apparater var bättre förr när man ser till hållbarhet... Som barnvagnar tex. Visst, fler finessr nu, men en bra vagn från sjuttiotalet kan ju vara kanon ännu! Ingen av våra vagnar kommer vara kanon om 40 år...

Jucea
    Du, jag vet inte vad du snackar om riktigt med hallen... En del konstiga ord där, som du verkar vara betydligt mer haj på än vad jag är! Gå på känslan, det brukar bli bäst.

Tjohooo! Ännu ett kg ner! Bara två kvar till inskrivningen nu, och 6 kvar till bröllopsvikten!

• jeng

haha jag som var glad att det var ett HEKTO ner här idag hahaha... men allt är ju bättre än inget

• KaOl

vt: jättefin du var på bröllopet - och vad duktig du är som ha gått ner så mkt *impad*.
    ska t frisören idag el imorgon o snacka m henne

• Zitrus

KaOl: Om man får vara med å tycka till här på ett hörn så tycker jag att alt 1 var extra fint även om båda två var fina.

Svar på tråden Augustibebisar 2008