• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • MissHellen

Lilla: Sådär, de tär på krafterna o inte få sova! Men på dagarna känns allt bättre än på kvällarna, de är ju då Elton har sin period..
    Men i går tog han ersättning blandat med bröstmjölk, dock sov han i 45 min på de bara Men de är en början!

Tackar som frågar Glad jag blir!

• Lana
    lillastjärnan;jasså? det kom så sent...men man känner ju sig sååå dålig...man vill ju att det bara ska finnas där jag har kämpat ett tag nu med olika metoder mm...men ska testa te också....härligt att det går så bra nu då
  • Vilda Tiger

Lana
    Du ska vara jätteglad att Elly har kunnat äta bara tuttemat så länge som hon har gjort det. Och som sagt - man förstör ju inte ngt av att ge lite ersättning då och då!

• Vilda Tiger

Lugnt här i eftermiddag. Jag en ensam hemma och nu sover Lyckeli middag. Vad ska jag göra, då...

• Lana

VT;det är jag absolut...3 månader är ju kanon...nä jag funderar på att nån gång nästa vecka börja ge lite på kvällen kanske....får rådgöra med BM...men henne ska jag nog byta...hon är så ointresserad,säger bara "gör det som du känner är bäst"...det är la bra så sätt men iblad vill man bolla ideer och ha svar på frågor....
    ja här har varit väldigt tyst i dag.....nu ska här drickas kaffe och ätas lussekatter...sen ska jag åka och köpa godis

• Vilda Tiger

Lana
    Åh, godis sa jag helnej till idag i affären. Men jag har ätit en liten bägare sojachokladpudding till efterrätt. Det var också gott. Och ikväll ska jag smaska på melon och blåbärsyoghurt.

Åh, trist med en sån bm. Min är lite likadan men om jag verkligen frågar så svarar hon ändå. Och jag gillar att hon är lite lätt på det sättet.

• Lana

VT;starkt mm vad gott med pudding...vi har precis klämt i oss två lussekatter var
    ja hon är änna dryg...men pratade med en annan i går och hon var toppen,hon bollade ideer osv...ja jonna är inte svår så men jag vill att hon ska informera mig och berätta för mig när jag undrar...jag ska ju inte svara på mina egna frågor

• Carinamamma84

hej alla och tack så mkt nu är man gammal kärring Hahaha
    Just sitter man på Tåget på väg till Kina Hahaha näh nyköping med sambon.
    Har blonderat håret och högklackade och ja fin kläd hihi fast gud vad jag saknar mina änglar fast mamma tar hand om dem

Vilda Tiget Hehe kommer du ihåg då du vaaaaar så ful hihi detta kommer jag ALDRIG att glömma när du skrev ja försöke iaf haha idag kommer jag lova vara nyckter nja tror ej men vi ses i morgon kommer må lite dååååligt Haha ta hand om er alla

• Vilda Tiger

carina
    Fast så full var jag inte! Lagom! Jag mådde inte illa dan efter och då kan det inte ha varit så farligt, tycker jag. Ha så kul! Det är du värd!

• Hallonsocka

Hoho! Jag har inte vågat mig ut ännu, inte ens lämnat M ensam någon längre stund än!

Nu är vörtlimpor och bullar bakade och dessutom så har vi fått mat i magen. Haha, vi är redo för sängen, men ska nog härda lite till.

Svar på tråden Augustibebisar 2008