• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Lana
    Näää, inte nu heller. Lägg in i galleriet i stället.

Tjohoo! Redan 7,5 timma promenad denna vecka. Och då har jag imorgon på mig också, innan promenadveckan är över!

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Lana

det är det som är problemet...på något sätt är typ alla mina mappar skrivskyddade och jag kan inte använda bilderna...så de kan inte läggas upp på FL bara för det...och när jag går på inställningar och tar bort det så bara pluppar det tillbaka...jag blir tokig...
    härligt...du är jätte duktig...

• linn78

Hej!! Kul med ny tråd

Ni som ska på babysim, vad för badbyxor har ni på småttingarna? Ska det vara någon speciell sort eller är det ok med de badblöjorna som jag sett att iaf huggies har? Vill ni berätta sen vad ni gjort på simningen? Om man åker och badar själv, är det tillräckligt varmt vatten i vanliga bassängen eller ska man vara i nån speciell pool som är varmare? Många frågor...

• Lana

linn; vi fick köpa på plats...de ville hälst inte att man hade blöjbadisar utan några de godkänt ska kolla vad de hettte...(aquabarn) vi börjar med simmet i morgon det ska hälsta vara 34gradet

• MissHellen

Kikar bara in o säger Hej o God natt Sussa sött!

• Saliva123

Hej hej!

Jag funderar som Linn... VT: Du skrev att ni fått träna och duscha ihop för att förbereda bebis på vatten. Kan ni som går inte dela med er generella tips? Vad ska man tänka på när man t.ex. duschar ihop? Ska på läkarbesök imorgon (hoppas det blir trevligare än vad det blev för Hallon..) då ska jag också kolla efter lappar om babysim och massage.

Väntar på att få hem sambon... lång dag själv... llängtar efter att få lämna över lilla skatten. Han jobbar hela dagen och sedan rep inför giget på lördag. Längtar efter prinsen... Sedan är jag rätt sugen på att krypa ner i sängen också, är trött! Skulle vilkja gå upp och se debatten i natt mellan Obama och McCain, men det prioriteras nog inte känns det som nu i alla fall!

• Zitrus

Nu hittade jag också hit! Efter en lång dag med feber och tjock hals!

• Elly79

Hoho, hoppar in o säger godnatt jag med

Såg programmet Familj med han Haag på kunskapskanalen ikväll, bra program! Vet inte hur många avsnitt det varit, har iaf missat alla förutom detta och det förra veckan. Kanske kan se dem på SVT:s hemsida?

Mamma till Joel 060425 och Robin 080814
Svar på tråden Augustibebisar 2008