• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • goshheidi

Kul med ny tråd!! :) *lägger till i favoriter*
    Är uppe o ammar sötnosen. Nu genast tillbaka i säng. Nattinatti allihopa.

• lille08

Nu har jag också hittat hit! Lägger den i favoriter jag med.

Ska snart krypa ner i sängen tänkte jag. Hade lite kvällsmys där förut och kameran var framme...

Yossie och William

Kvällsmys

Fler bilder finns i min blogg: lindaskriver.blogspot.com

• Carinamamma84
    Svar på #42
    Så otroligt fin bild söta barn
    Måste göra så med mina små troll jag med
  • Carinamamma84
    Svar på #44
    Så söt kissemisse
    Har märkt detta med katter vi har två st och alltid ska dom vara med eller ska komma när man tar upp en kamera haha modeller ikom mjaaaaaaau
  • Mareldsbarn

Hej! Även jag har hittat hit! Dålig har jag varit på att vara inne de senaste två dagarna. Känner mig hängig och förkyld som många av er, har en psykologiuppgift som ska vara inlämnad på fredag och boken jag ska läsa är i varje fall nu införskaffad men usch den är på Engelska. Blä säger jag bara. Hoppas jag kommer ikapp med energin snart igen så jag hinner med saker jag vill hinna med.

Tack för era duschtips! Igår duschade vi Julia och hon älskade det! Vet inte om jag skrev det innan. Hon tycker inte om att bada och det kändes så skönt att se att duschen tillsammans med pappa i varje kändes lite bättre. Mitt underbara busfrö!

Jag ska skärpa till mig på läsarfronten också. Eller ja, jag läser allt ni skriver men är så trött i huvudet hela tiden så jag kommer inte ihåg någonting alls på slutet. Imorgon blir det skärpning!

Natti natti

• Zitrus

God Morgon allesammans!
    Det har vart en "bra" natt, bara ammat 2 ggr. Vi brukar ju alltid äta 3 ggr per natt, och nu har han haft långa sov perioder. Iochmed att jag är sjuk så känns de lite knasigt att han blir sådan just nu, annars brukar han äta som sagt 3 ggr per natt med 3 timmars intervaller. Och första gången jag la honom till bröstet inatt så åt han bara 5 min och sen somnade han igen.. han brukar äta minst 20 minuter.

Ja, jag vet inte om man ska vara nöjd eller börja oroa sig!

• Vilda Tiger

Zitrus
    Urk... Jag har samma sits som du har, Lyckeli har velat äta en gång extra inatt men jag kanske inte ska klaga ändå då jag är bortskämd med att hon brukar äta EN gång. Två kändes tungt inat.... Och så var det tydligen morgon halv sju idag, en halvtimma tidigare än igår. Suck... jajaj, jag har läst att det kan va så här då det händer mkt i huvudet på dem. Sämre sömn och sämre aptit. Vid tio kommer M hem och då ska jag försöka sova några timmar till. Eller en iaf... fast jag brukar piggna till efter nio så då är det kanske inte aktuellt igen.

• Vilda Tiger

Idag har EYUP namnsdag... Finns det namnet på riktigt, tro?

• Vilda Tiger

Linn
    Haha! Det var en rejäl ökning i längden, det! På EN vecka!

Lille
    Åhhh, så mysigt det ser ut att vara där i sängen!

Mareld
    Äh, vi har alla våra perioder då vi orkar mer eller mindre. Du tittar ju in då och då, det är huvudsaken!

Svar på tråden Augustibebisar 2008