Hallon:
Trist att My inte gillar selen! Men ge inte upp!!! Vet många som har haft det trögt med tex vagnen eller selen eller så i början, men sen bara har det vänt! Jag tror det är som med bad och annat också - de måste ju vänja sig!!! Och snart håller de ju huvudet så då kan de ju sitta framåtvända om man har en sele för det! Då blir det ju en annan ställning och de får ju sitta och kolla runt också! Kanske funkar det bättre då!
Amelie:
Ja, men det hör säkert också ihop med att de tycker att de börjar bli vuxna nu, och att ni är lastgamla lixom!
Det var ju så man tyckte i tonåren!!! Sen tror jag också att det hör ihop med det jag skrev om tidigare då ni hade dert jobbigt, att de lixom börjar bli stora och nu kan de vara rädda att de måste ta hänsyn till en liten och kanske ha det tystare om kvällarna eller behöva vara barnvakt eller såna saker! Allt det där har jag gått igenom med mina egna syskon, och jag vet att det gick över bara man fick vänja sig! Hoppas att du kan släppa lite av all den där pressen du känner på dig själv! En bebis SKA skrika och gråta lite, det är ju deras enda sätt att kommunicera! Kanske ska ni försöka förklara det för killarna? Det känns lite osm att de har samma syn på bebis som jag hade innan Ted kom! Att jag önskade mig en ettåring, för en bebis bar aligger ju där och skriker??!! De har kanske inte upptäckt ännu att bebisen faktiskt också ler och kan prata och svarar på tilltal och allt sånt där??? Ja, jag håller alla tummar jag kan för att det ska ordna upp sig!!
Heidi:
Haha, ja här fanns minsann inget med tossor på i större än 62... Det är ju 74 som gäller här nu i pyamas och bodys... Helt sjukt att gå med pluppen på samma avdelning där de går med sina bebisar som typ säger mamma och stor med stöd upp i kundvagnen... hmm... Nog finns det ju fler storlekar där också, men jag menar! Borde inte jag vara på bebisavdelningen????