• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • jeng

mareld, hoppas att det är så! så att det inte är något annat problem menar jag! isåfall borde det väl ge med sig om nån vecka eller så när hon börjar lära sig bättre eller din produktion stabiliserar sig!

• goshheidi

Carina, hihi :)

Salvia, kom ihåg att påminna mig igen imorgon. Felix har somnat. Så nu kryper oxo jag i säng. nattinatti. Ses imorn.

• Wiem

Sitter uppe av ren pin kiv och tar mig lite "egentid" när alla andra sover...

Jucea, det du skrev om Marelds Julia kanske stämmer på våran Oscar oxå, att han är i nån tremånaders-äta-upp-sig fas. Ikväll låg han och snuttade i en timma, sen fick han lite mjölk jag hade tinat upp, orkade inte med mer amning... så då slukade han en hel deciliter!!!

Vt: jag kände av min ÄL väldigt tydligt innan jag blev gravid denna gång. Hur det är nu vet jag inte men hoppas mensen dröjer ett tag till.

Vem det nu var: Jag ska sätta in en kopparspiral, fick dock inte göra det när jag var hos bm för nån vecka sen eftersom jag ju hade livmoderinflammation, så därför fick jag skjuta upp det en månad.

Sitter och kikar på NObelfesten med ett öga... i mitt nästa liv ska jag bli atomfysiker... eller nåt... haha

• jeng

egentid ja!!! som tur r så jobbar jag ju em imorgon så lite sovmorgon får jag ju förhoppningsvis iaf!! måste försöka lära mig att komma i säng iaf senast kl 23... men nej, när man måste upp tidigt EN dag i veckan, så är väl inte sannolikhten för det speciellt stor...

• Wiem

Hej Jucea!
    Hur känns det att ha börjat jobba?

• Kvack

Idag har jag haft en riktigt trevlig dag med två kompisar. Vi var hemma hos H o snacka medans min kille T bakade chokladbollar och äppelpaj åt oss. H och hennes dotter N och Na och hennes barn Ly och Li och jag gick hem till mig och fikade sedan gick vi hem till H igen och tog det lugnt. När jag kom hem var maten färdig det var bara att sätta sig och äta. Lekte lite med barnen sen var det dags att lägga dom efter kvällsmaten. Efter det så la jag mig i ett varmt skönt bad. Så jag har haft en toppendag. Nu ska jag strax lägga mig. Ha det bra alla.

• jeng

det känns jättebra faktiskt! lite lagom med 2 halvdagar i veckan också!

men än så länge så har jag ju inte gjort nånting annat än beställt dator, kollat nyckelkorten, beställt nyckel till mitt temporära kontor osv osv... det kommer inte bli nåt JOBB gjort förrän efter julledigheten! jobbar bara nästa vecka också, sen 3 veckors semester haha!

vad har du för jobbplaner?

• jeng

åhh kvack, du fick det där badet som jag skulle tagit ikväll, men totalt glömde bort :P

• Kvack

Ja det var riktigt skönt.
    Skönt att det ordnade sig med jobbet för dig.

Svar på tråden Augustibebisar 2008