• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Så vi har redan  hunnit med en timma ute i yttepytteyrsnö!

Älskade Lyckeli kom 080722
  • lille08
    Vilda Tiger skrev 2008-12-11 09:55:58 följande:
    sover alla? :-O
    Nä, vi är vakna!

Är här hemma och gör inget särskilt idag. Min store kille är hemma från skolan idag för han har fått ögoninflammation. Hoppas nu INTE att vi andra blir smittade. William ska döpas nu på söndag och sjukdomar får gärna hålla sig undan.

Här har det också snöat. Det ser så mysigt ut när man tittar ut. Alldeles vitt!
  • goshheidi

VT, alltså du ska veta att din vänlighet och hjälpsamhet gör mig alldeles rörd :). Tack för att du skulle besvära dig att skicka bok, men ifjol öppnades även www.adlibris.fi och jag har sett att den finns där, så jag ska nog beställa den idag när ni har pratat om den så mycke om den :)

Saliva, nu ska jag fixa in din blogg i vår blogglänk.

• lille08

William har börjat busa så när jag ammar honom. Han tar tag, äter ett par sekunder, släpper taget så att det liksom smackar till och sen tittar han på en och flinar med hela ansiktet. Busunge!!

• BebisVagga

Nu har jag fixat en bumbostol... får se när tradera tjejen skickar mail om pengar... LÄÄÄNGTAR

• goshheidi

lille08 hihi, precis likadant gör Felix. Så gulligt att man inte kan låta bli att skratta och le tillbaka.

• Saliva123

VT
    Haha! Vad roligt! Ja, jag lämnade en kommentar hos dig, så det är nog därifrån då. Jag blev så förvånad och glad

• KaOl

bvc idag... lilleman är nu hela 64 cm lång o väger 7810 g!! *min lille buddha *

idag ska vi baka lussebullar o göra degen t pepparkakor (m vaknade just när jag skulle börja igår så det bidde nada) och städa - full rulle alltså

• MissHellen

I går gick nattningen/nattningarna sådär.. R tyckte att jag skulle testa lägga Elton tidigare (då jag lägger han 22, innan vägrar han ju o somna. Jag vet, de är sent!) så jag la han vid 20 o han somna på direkten nästan, en kvart tog de. Men, han sov ju så klart inge länge, han sov en timme. Sedan ville han upp, testade med mat först, han somna om då men bara i 5 min..

Sedan la jag han igen vid 22, då tog de längre tid.. Tog nog nästan 45 min då. Så jag somnade oxå Haha, klev upp då R kom hem, sa hej, gav han en puss sedan vakna Elton igen. Då gick jag o la mej med han, så då somna han för natten o vakna inte förrän efter 01 nångång Dock har hans ovit ganska dåligt resten av natten!

VT: Tack för kommentaren på bloggen, de har gjort min dag i dag iaf Peppning behövs kan jag lova!

Svar på tråden Augustibebisar 2008