• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Kesso

SNÖ? Vad härligt! här har det kommit lite fjun men det är inget att hurra för. Det har ju varit så grått nu länge. det ska vara en vit jul ju.

• lille08

Det har snöat här i ungefär en timma nu och börjar bli vitt och fint på marken! Vill också ha en vit jul så det får mer än gärna stanna kvar nu!

• Hallonsocka

Jaha! haha trodde ni tog för att man skulle ta i samband med grav. jag tog för nått år sedan. Tyckte det var som en ilande känsla. Inte så roligt men fantastiskt bra BM som gjorde det!
    M sover äntligen så jag har fått i mig macka. Gick kring 10 från mamma och hade så mycket med mig plus att jag gick och handlade för att kunna göra lite julgodis...ja jösses så jobbigst det var. Så grymt tungt, och så inga vantar eller mössa och -8 och uppför backen... den l´åååååånga backen på vilkens topp vi bor *pust* jag var knallröd i ansiktet då vi kom hem. Snart kommer L från skolan. Sedan, vid tio halv elva kommer A ÄNTLIGEN hem. Jösses vad tungt det är att vara själv (trots att jag var hos mamma).

• Hallonsocka

Eh, ja, jag pratade om cellprovet där i början av mitt inlägg, snacka om att skriva precis så som man tänker

• Lina S

Luzor - jag tyckte inte alls att det kändes att sätta in den.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Kesso

Jaha, då ska jag försöka mig på att sätta fram lite mera jul här hemma. Brukar göra ett tomteland. Så vi får se. Måste pigga upp mig lite.

• Hallonsocka

Här har L kommit hem från skolan vi ser på topmodel repris... L har plockat upp på golvet så jag o A kan damsuga och svabba lägenheten sen ska vi klä granen då L kommer hem!

• Vilda Tiger

Jucea
    Marcus kan massa. Ska fråga honom sedan. Är hos en vän nu... Ska läsa igenom tråden ikväll när jag kommer hem, såg bara det sista inlägget nu.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • jeng

ååhh, jag är helt borta. vi velar mellan att köpa begagnat ps2, nytt ps2 eller nytt ps3... fördelen med ps3 är ju att vi kan använda det som mediadator också, och alltså skicka bort min superstora stationära dator som just nu står bredvid tvn... nackdelen är tydligen att det inte går att spela ps2 spel i de nya ps3... vilket ju känns himla konstigt!!

så nu skulle vi behöva lite råd om vad andra tycker om röran

Svar på tråden Augustibebisar 2008