• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Wiem

Vi ska till BVC på torsdag, egentligen ska vi inte dit förrän i januari men fick en extratid denna veckan eftersom lillebror har gått upp lite dåligt i vikt.
    Får la se vad dom säger denna gång...

• Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3994
    oj januari låter lång tid.
    bra att ni fick snabbare tiden iafall.
    dom borde ge order att ata oftare ock mer mat.
    dom som inte går upp som man ska så är det att mata mata på
    Hoppas att han blir en riktig tjockis snart
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Godnatt och sov gott allihoppa nu ska jag ta ett vart bad och sova sen
    Godnatt..
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Vilda Tiger

God morgon! Här var det sovmorgon idag, ända till halv åtta! Tjohooo! Två matningar inatt men ojoj, det är det värt när man får sova så länge!

Drömde däremot hemskt... att jag dog. Jag var iaf sjuk och låg för döden, och tror jag vaknade då jag dog. Hemskt!

• Vilda Tiger

Carina
    Vilka fina bilder på fötterna du har tagit. :) Didos är så söt på alla kort, han se så bestämd ut.

wiem
    Okej, grått bajs - inte bra. Ska komma ihåg det.

Nä, snart dags för dagens första promenad här. Jag ska hinna med att klippa Marcus hår idag med, för ikväll ska han på julfest med jobbet. Jag och Lyckeli ska antagligen gå till en vän till mig under eftermiddagen, då Marcus har åkt. Det är fullspäckad veckan nu, och jag vet inte alls när jag ska kunna klämma in att köpa några små julklappar till syskonbarnen... Det får nog bli sistaminutenhandling det här året, trots att jag brukar kunna undvika det.

• Vilda Tiger

Angel
    Lyckeli hatade liggdelen i vagnen! Men då jag för en månad sedan bytte till sittdelen så gick det jättebra och nu somnar hon gott i den då jag är ute och går. Hon tycker dock inte det är så kul att sitta klarvaken i vagnen så jag passar på då hon ända ska sova. Men fram tlls sittdelen kom fram hade vi henne alltid i sele. Är det ngt som kan funka för er? Eller kan ni testa sittdelen? Vi kan sänka vår så att hon ligger ner helt, så det funkar ju lika bra som en liggdel.

• lille08

VT: Här finns en till som inte gillar liggdelen... eller ja, vi hade en sån där hårdlift i vagnen. Fick ta ur den för ett tag sen för William tjoade och skrek hela tiden när vi var ute och gick. Men nu går det mycket bättre!

• Wiem

VT och Lana om det gråa bajset igen, har för mig att det har lite att göra med hur längde det är så, hur länge bajset är grått alltså. Om det är en gång, en dag eller så ingen fara, nåt tillfälligt men om det vara längre ska man kolla upp. Fast jag är ju ingen expert så det är bara vad jag har för mig.

• Wiem

Godmorgon förresten

Ska försöka komma iväg o handla idag, så nu får jag inte sitta här!

• KaOl

carina: här på bvc säger de att det går utmärkt att laga egen gröt men att man ska varva m "köpegröt" som innehåller mkt mer näring, järn etc.
    jättefina bilder på fötterna *springer iväg o hämtar kameran jag med*
    lycka t på bvc

Svar på tråden Augustibebisar 2008