• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • KaOl

lana: håller tummarna för din kusin o hennes minibebis!! hoppas allt går lika bra som för gabriel!

glömde: vi ska byta internetleverantör så det kan hända att vi inte har ngt nät från imorgon o upp till 10 dgr.. hur ska jag klara mig utan er *snyft*

• 3 barns mamma84
    Svar på #4609
    Håller tummarna för mini bebisen allt kommer gå bra.
    grattis till kusinen.
  • Kvack

Gott nytt år allihopa.

Lana: håller tummarna för den lille bebisen.

VT: på Ikea har dom "haklappar" som är som tröjor med ärmar som man kan sätta på dom. 2 st för 49 kr. Kan vara ett tips om du vill ha haklappar istället för att ta av kläderna.

Ida har nu stl 68 på sina kläder.

• Kesso

Lana:
    Oj! 500gr. Det var tidigt. Hoppas verkligen att det går bra. Vilken v. var hon i? Det är väl helt säkert nästan att barnen klara sig v. 27 och framåt om det föds förtidigt. men jag antar att det är tidigare. Hoppas....hoppas...Ville den förståss ut eller vad hände?

Jag kan säga att det jag glädjs åt nu i det svåra är ATT HA TVÅ FRISKA BARN.

• Mareldsbarn

*springer in lika snabbt som jag springer ut* Stress stress stress.... Men snart blir det gott!

Gott nytt år på er tjejer! Hoppas ni får en bra kväll!

KRAM!

• MissHellen

G O T T N Y T T Å R!!!

Har precis kommit hem från mormor, jag o Elton! De blir vi två resten utav kvällen oxå, då R jobbar kväll.. Men i kväll när R kommer hem blir de iaf mys i soffan!

• Angeluzia

Gott nytt år alla!
    Jag och Marcus är just hemkommen från Umeå, så jg har inte varit inne och läst på 10 dagar *Fy skämms*
    men hoppas att ni alla har det bra och att det blir en suverän start på det nya året!!

• Lana

Äh nu blir det blått OCH jag raderade ALLT jag skrivit.FAN!
    Jaja ko iaf hem nu jag och Elly från min kusins.jätte trevligt med GOD mat och trtevligt sällskap.Så här såg menyn ut:
    Förrätt: Gratinerad Hummer, Halstrad Pilgrimsmussla med salsasås

Middag: Fläskfilémedaljong i svamp/chilisås, hasselbackspotatis, säsongens primörer

Vitlöks Grillade Cayenne kräftor o Kokta kräftor

Efterrätt: Hallonsorbétglass med Champagne i socker-frysta glas

Kaffet: Bayleys o kaloribomber

Trodde inte på det när jag läste det på hennes blogg,snacka jag blev överaskad då det faktiskt var lika lyx som det lät
    Nä nu kallar sängen,undra bara när Mikael behagar att komma hem.Han är på stan med kompisarna.Han är såååååååÅÅÅåÅåÅåÅååÅ kass på att höra av sig och tycker att när jag ringer så tjatar jag,men det tycker han bara när kompisarna är med.så jag har lagt ner att ringa men han ringer int eheller.SÅ irriterande,hoppas allt ära bra med han bara.

Gott Nytt År Och God Fortsättning Mina Favorit Tjejer!

God Natt På Er!

• Lana

Det blev inte blått,men jag kopierade maten från bloggen och det var i blått och allt jag skrev innan det blev så också blått,men inte nu ser jag

Svar på tråden Augustibebisar 2008