Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Jucea
    Men precis samma gjorde L för två v sedan! Började vakna och skulle ha mat oftare. Från EN gång (vid 5tiden) skulle hon öka till TRE gånger ett tag. Nu är vi dock tillbaka vid två gånger, en gång vid kl två och en vid kl fem. Det känner rätt okej. Dock ska lilla sötnosen upp halv sju här. Tur att hon går med på att ligga mellan pappa och mamma en stund innan hon ska ut ur sovrummet för att hitta på äventyr.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Wiem
    Glömde kommentera ert trassel med sjukdom och så just nu. Hoppas det vänder snart!

• Vilda Tiger

Lana
    STACKARE! Usch! Hur funkar det med amning, kan Elly smittas då eller har hon fått antikroppar genom dig? Och denna helgen, som du sett så mkt fram emot... *kramar om*

• Vilda Tiger

Wiem
    Heter affären "Liten clothes" jag hittade inte det på Eniro... Har aldig hört det förr.

• Vilda Tiger

Rimfolina
    Jag fick också tårar i ögonen av det som hon hade skrivit. Jättesorgligt, verkligen.

Hallon
    skönt att ni fick sålt det!

• Vilda Tiger

KaO
    Du har så rätt. Jag tänker varje dag att jag är otroligt lyckligt lottad som fick bli mamma till just Lyckeli. Hon är ju det finaste jag kan tänka mig!

• Vilda Tiger

Angel
    Ja, den där stora jobbade hon med ett bra tag. Helt omedvetet, hon fattade inte att hon gjorde det. Sedan åt hon upp den.

Svar på tråden Augustibebisar 2008