• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Lana

MissH; MYSIGT värre haha har han slutat nu då? tänk om han börjar igen då??

carina; vi är bjudna på fest..får se om jag går..vill att min mamma ska ha Elly inte svärmor..vet ej varför men ja hälst min mamma...i så fall ska jag nog vara en svart älva eller en tjej med vit klänning och MASSA blod och mikael typ helsvart...som en dementor i harry potter fast inte en sån

• Saliva123

hur gör ni när ni lägger upp bilder i bildtråden? kan inte... är nog lite pucko...

• Carinamamma84
    Svar på #926
    Nu finns bilden på Bloggen dära han ligger på Fin Fina filten
    Det är
    LILLA SVALAN
    Hemsida heter www.lillasvalan.se
  • Carinamamma84
    Svar på #931
    låter gulligt
  • Lina S

Har bara läst de senaste sidorna, mer har jag inte hunnit

Gosh - skyndade mig in och kikade och han var ju jättesöt såklart! På sötnosenbilden var han nästan lite lik Sam faktiskt.

Idag är Sam 11 veckor, han är nog i någon tillväxtperiod för han äter ofta nu tycker jag och är lite gnälligare och sover sämre. Men det är bara att bita ihop för det blir ju bättre.

Ikväll kommer mina föräldrar hit och äter tacos med oss. Då blir Elliot lycklig för han avgudar sin mormor och morfar!

1 kg till är borta nu så nu är det "bara" 5 kg kvar till ursprungsvikten. Sen vill jag ta några till men jag börjar med de 5.

Har de hänt något viktigt de senaste dagarna? Hinner ju inte läsa ikapp.

• Hallonsocka

På halloween ska vi till farsans grav sedan ska vi till mamma och käka med syskon och syskonbarn.
    Idag har vi borrat och haft oss. Jag ska gå å göra käk nu, blir kyckling. Ikväll blir det nog tidigt i sängs eftersom A ska jobba extra imorgon... hmm A frågade precis om vi sku äta hamburgare ist. så det blir kyckling imorgon istället!

• Kvack

Ikväll ska jag och H (stora pojken) ha myskväll, det har vi varje fredag. Ikväll får han äta chips och jag ska äta en frukttallrik med melon, päron och äpple. Mums. Vi kollar på antingen en Idol eller på en tecknad film tillsammans.

Gosh: han är jättesöt.

Jucea: tråkigt med katten.

Lina S: kul att kilona försvinner.

Kul med fototråden men jag hinner inte ta korten

• jeng

Heeeej!!!

Gud vad jag har saknat er idag, nästan så att jag lånade en kollegas dator på jobbet bara för att kika in, men jag höll mig i kragen!!!

Äntligen hemma med min älskade kissemisse efter en skitlång och apjobbig dag!!! Nu mår både jag och katten iaf mycket bättre, och Ted får sova på soffan också, så han är nog nöjd han också!!

Silas är numera min dyraste katt nånsin, men usch vad skönt att han mår bättre! Vetrinären tyckte också att det var skitäckligt att det kändes som stora hål i ryggraden och revbenen, så de tog in honom för röntgen och undersökning direkt. Jag fick åka därifrån och hämta honom nu på eftermiddagen, så skulle de ju ringa om det var nåt större som behövde göras, eller om han inte skulle klara sig typ. Urk, vad nbervös man var med telefonen i handen hela dagen!!!

Ringde vid 9, fick komma in kl 11, och hämta han kl 16! De hade tagit röntgen, och såg INGA SKELETTSKADOR ALLS!!! Groparna (det känns alltså som att 2 kotor och en rund del av revbenen vore helt borta!!!!!) var att muskeln har blivit typ punkterad!! Han har blivit sparkad rejält alltså av typ en får eller nåt och det runda är ju som en hov lixom... jaja, allt bra, nu är han dränerad och har slang i ryggen, och dessutom kastrerad!!! GUD VAD SKÖNT!!

• Carinamamma84
    Svar på #939
    Gud vad bra att allt var Ok med kissemissen Gumman.
    Nu kan ni gosa med varandra
    Kastrera hehe det måste jag göra med min små pojkar hära pappan och sonen alltså katterna haha skulle vila kastrera min sambo med Hmmm det fungerar nog ej
Svar på tråden Augustibebisar 2008