• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Heidi Jag kollade på korten. Jättefina! Det med Felix och hans pappa är supersött! Snart Låter mysigt med katt, men förstår att du tvekar då det är måste va rätt mkt jobb med tre barn redan... Jag har varit och handlat, packat in, haft besök av Veronica (nu börjar magen synas! Hon går in i v 18 idag), fikat, gjort små godispåsar till alla barn som kommer imorgon och läs ikapp här. Marcus lagar mat, Lyckeli sover och jag ska helst hinna baka en långpanna äpplekaka innan middagen. Annars efter... Och sedan ska det tas en promenad och jag måste köpa en grej jag glömde i affären.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Carinamamma84

Vad ska ni göra i halloween ??
    Jga tänkte klä ut Amadeus till något typ hullken

• lille08

Jag undrar om W har börjat drömma en massa otäcka saker eller nåt... de senaste dagarna har han vaknat till flera gånger och varit så ledsen så att tårarna rinner. Stackars lille skrutten!

Antingen det eller så har han ont nånstans... bara han INTE har ont i öronen! Vill verkligen inte att han ska bli ett öronbarn som sin storebror. Han har ju varit förkyld ett tag nu. Ska till veterinären i e.m och vaccinera hunden, så jag ska in på apoteket som ligger intill och köpa mera Nezeril.

• lille08
    Carinamamma84 skrev 2008-10-24 15:15:56 följande:
    Vad ska ni göra i halloween ??Jga tänkte klä ut Amadeus till något typ hullken
    Har inga särskilda planer här för Halloween. Har inte firat Halloween på en massa år, men sist jag firade så var jag utklädd till KO!

http://www.familjeliv.se/hem/lille08/gallery/phpk5kagb.jpg

Har förresten postat ett brev till dig nu med biljetterna!
  • KaOl

vt o Snart: hihi får göra som en kompis till mig; lägg bullarna i en låda i frysen o skriv kålpudding på

heidi: vad söt han är, lilleman

missH: jesus vilka naglar! hur lyckas du ha dem så långa? hahaha sorry -inte kul eg men måste faktiskt hålla m dig om att det ser lite kul ut. men fy så trist!
    japp här blir det Idol och thailändsk räkgryta o AMIGO

lille: så har måns också vaknat ett par ggr - man blir ju helt förtvivlad själv
    hihi fin bild

• MissHellen

lille: De gör Elton oxå

Kaol: Haha,jag låter dom växa bara Dessutom har dom blivit starkare o längre nu när jag fick Elton, skummt!

Amigo? Och de är?

• KaOl
    Svar på #916
    choklad... min senaste last...
    borde hålla mig t mörk choklad just nu men efter gårdagens besök hos gyn o dagens hos tandläkaren (tog EN TIMME att laga! Trodde det var en fyllning m ett litet hål men visade sig vara ett JÄTTEhål (har ju inte kunnat röntga pga graviditeten)) så tänker jag svulla ikväll! Tröstätning, vadå??
  • Saliva123

på vår läkarkoll hade jag din blogg i bakhuvudet och det blev samma typ av test här, men hon var toppen läkaren och mysig och det var det sista hon gjorde. beata blev också rädd och grät men lugn snabb då hon hunnit bli trygg med situationen och läkaren. räckte med lite stryk på kinden så slutade hon gråta. håller med dock, känns onödigt!

Hallonsocka skrev 2008-10-23 22:15:27 följande:
    Men vad fanken?!!! Det är ju två olika läkare som gjort såhär på My nu!? Behöver man inte göra det alltså??! *ggrrr* stackars stackars min älskling? Ni andra som är från Umeå, hur har era läkare gjort?!?!
  • Zitrus

Goddagens Tjejsor!

Igår va vi på bvc med Grimm han väger nu 5860 g (3880),59cm (52).
    Och idag är han precis 7 veckor, så nog växer han alltid.

Och efterkontrollen var också toppen.

Skall börja med Cerazette, någon som har erfarenhet av dem ?

• Carinamamma84
    Svar på #914
    Haha detta var ju fäftigt
    F*n vad sexig du var Grrrr Hehe.. tack så mycket Åh vi han skriva blev till varandra ju

Idag fick jag post en stor packet
    Är med på en Babyklubb fick en jätte fin ligg madrass till Amadeus som när han sen han ligga på magen och kolla på massa figurer och känna och trycka på
    Sen fick jag en Film Nasse som ebba tittar just nu på sen fick jag en väska som jag kan packa ner massa kläder så jag ska till mamma med barnen
    Och en kallender som jag skriver ner tider och besök mm och en kalmenacka

Allt för 53kr och sen så får man en Tining hem dära man ''Själv''skriver och beställer vad man vill ha men får inget hem skickat utan att man själv har beställt detta är så skönt slipper man betalla för onödiga saker likom klubben heter svalan
Svar på tråden Augustibebisar 2008