• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • MissHellen
    KaOl skrev 2008-10-24 15:42:16 följande:
    Svar på #916choklad... min senaste last... borde hålla mig t mörk choklad just nu men efter gårdagens besök hos gyn o dagens hos tandläkaren (tog EN TIMME att laga! Trodde det var en fyllning m ett litet hål men visade sig vara ett JÄTTEhål (har ju inte kunnat röntga pga graviditeten)) så tänker jag svulla ikväll! Tröstätning, vadå??
    Jasså? Nån ny? Som man måste testa eller Jag älskar choklad! Ooo, då är du värd de Jag lovar!
  • Saliva123

spännande! vi har vår namnfest då. en härlig dag med andra ord!

KaOl skrev 2008-10-24 09:32:40 följande:
    vt: ska ta stygnen den 4 nov. gifter oss 29 nov *längtar*
  • Carinamamma84

Ska ta in bilden på Amadeus när han ligger på filten på Bloggen så får ni se

• Vilda Tiger

Carina: Nänä, inget sånt där utklädningsspektakel här, inte! Vi brukar sitta hemma och svära åt alla ungar som ringer på dörren och tigger godis. Förra året släckte vi tom ner och låtsades att vi inte var hemma. LILLE: Men sådär var det precis med Lyckeli för några veckor sedan! Jag tror det är ngt som alla barn går igenom, har för mig att andra har skrivit samma sak om sina barn tidigare här.

• Vilda Tiger

KAOL: Stackare, det är skitjobbigt att laga såna jättehål! Jag har JÄMT massa hål då jag går till tandläkaren och det lär var mkt värre nu än vanligt då jag åt så mkt under gravven. Ofta, alltså, och ofta på natten med, för sockrets skull.

• KaOl

missH: Tack tack . Ja jag tycker ju absolut att du borde testa den, Marabou Amigo heter den!!

Zitrus: Jag äter Cerazette o hittills funkar det kanon. Fick en blödning efter en vecka (det var det ngn annan också som fick.. Mareld??) som varade i 5 dgr men sedan ingenting. Gäller bara att komma ihåg att ta dem . Skönt att allt är bra m Grimm o att efterkontrollen gick bra!

Saliva: Japp - det blir en kanondag (vi firar även sambons 40 års-dag då, så det KAN bara inte gå snett )

Carina: vad är det för klubb? Lät spännande

• Carinamamma84
    Svar på #924
    Asg haha äter du själv upp alla barnen Godis fy kämms haha
    Själv gjorde jag samma sak hehe
    Men nu vill jag klä ut Didos till Hulken det passar han bra till mammas Tjockis haha
  • KaOl
    Svar på #925
    ja det var inte utan att jag tyckte synd om mig själv.. har oxå småätit under gravven, vaknat o varit VRÅLhungrig så lite har jag väl iofs mig själv att skylla.. Men ändå..
  • KaOl

vt: j undrade om han inte fick klä ut sig som monster eller ngt o skrämma de små barnen när de kom..

• Saliva123

8-veckors syndromet... beata gör ibland också, oftare förra veckan dock

lille08 skrev 2008-10-24 15:26:00 följande:
    Jag undrar om W har börjat drömma en massa otäcka saker eller nåt... de senaste dagarna har han vaknat till flera gånger och varit så ledsen så att tårarna rinner. Stackars lille skrutten! Antingen det eller så har han ont nånstans... bara han INTE har ont i öronen! Vill verkligen inte att han ska bli ett öronbarn som sin storebror. Han har ju varit förkyld ett tag nu. Ska till veterinären i e.m och vaccinera hunden, så jag ska in på apoteket som ligger intill och köpa mera Nezeril.
Svar på tråden Augustibebisar 2008