Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

coola barnprylar

Aannaa: Åh, vad underbara - är totalt skofreak själv och lär nog lusa ner min knott med några egna roliga skor.

• snart tre

Maneater: Vi är nog för duktiga på att snoka upp de sidor som finns!

• snart tre

Ja, det där med storleker och hur de skiljer sig är verkligen lustigt. Har massor av exempel på hur samma stl är helt olika när man jämför. Så man får nog testa sig fram lite helt enkelt.

• snart tre

Alltså en fleecoverall är ju bra att ha när knotten ska till exempel transporteras i babyskyddet i bilen - då fungerar inte en åkpåse. Har skaffat både ock. Det finns fleeceoveraller som inte är särskilt dyra på H&M, Lindex och Kappahl. Har själv hittat en urfin fleeceoverall på H&M för 149 pix (finns i mitt bildgalleri) och har två olika åkpåsar till min Bugaboo - en för ligg- och en för sittdelen.

• snart tre

Har en åkpåse som jag hade när jag var liten som passar perfekt till liggdelen. Till sittdelen har jag den som tillhör Bugaboon.

Tror nog att en fleeceoverall kommer att räcka - en filt kan man ju alltid lägga på om det kniper. Det är varmare nere i vagnen och många klär sina barn alldeles för varmt.

• snart tre

Det har blivit ett Sniglar för oss, men det beror på att vi inte har plats för något annat. Tycker i och för sig att det är okej utseendemässigt i jämförelse med andra skötbord - om man nu ska prata design. När vi kollade runt och mätte alla skötbord för att se vilket vi kunde ha såg jag tyvärr bara en massa riktigt fula skötbord - antingen plastiga eller snuttiga a´la amerikansk utformning (burr). Kanske något att ta tag i formgivningsmässigt? Vore ju coolt att hitta ett kanonsnyggt och praktiskt skötbord och som givetvis ska vara säkert också.

Har sett att en del som köpt Sniglar har sytt jättesnygga hängen i coola tyger att sätta runt skötbordet - eller sytt snygga förvaringsfack att hänga på sidorna. Så kanske kan du piffa upp ditt Ikea-skötbord om du inte hittar något annat?

• snart tre

Uno: Var ligger Babyhuset i Nacka? Är också ute efter en babysitter till rimligt pris.

• snart tre

Tänkte väl att det kunde vara Barnens Hus - har aldrig hört talas om babyhuset. Tack!

Svar på tråden coola barnprylar