Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-18 23:44:10 följande:
    haha smaaart min tös är inte särskillt kräsen. hon gillar just nu fiffi, bondgården, dockor mm
    skönt...min dotter fastnar verkligen för en sak och sen gäller det i månader..innan var det katter och nu hundar man bara jahaa variationen blir ju inte så stor liksom.

Natti natti allesamans

föresten butte är hemskt gärna med på listan inboxar dig imorgon för nu vakande lilleman igen Skrikandes
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 23:49:36 följande:
    ot men är det nån som vet vad de kvalitets plastdjuren som finns i leksaksaffärer heter?? de som man köper styckvis och som är lite dyra

gaa vet inte men dom är danska tror jag till hundra procent...om ingen annan vet så kan jag kolla imorgon tror nelly inte slitit av lappen på den sista..

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Mawe123 skrev 2008-11-19 13:34:56 följande:
    Någon som vet var jag kan hitta Katvig Nappar i silikon?Letar som en tok, men hittar inte
    bombom i jönköping har massor kvar kanske kan du be dom skicka till dig.
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

BUTTE fick du din mössa idag?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-19 14:25:09 följande:
    åhhh skitposten
    Jaaa den kom faktiskt..men posten var apsen ...dock så provade jag den på nelly och den passar henne med...tänkte köpa en till av honom men någon annan har ju knepet den...tyvärr tror jag inte lillebror får ha den....när jag packade upp den illvrålade hon JJAAAA MIN PINGVIN...den lilla tokan
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-19 14:41:50 följande:
    åhh varför fick inte jag min snyft då borde jag få den imorgon annars blir jag orolig.nu har jag shoppat lite
    vad blev det för fint ida? själv har jag köpt matchande strumpor till en suit & röda ida T
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-19 15:17:14 följande:
    ÄLGRÅNARLUVAN vilka väntar du på?
    ååå var hittade du den??vill ha flera till Nelly men jag kan inte hitta fler motiv
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2008-11-19 19:30:46 följande:
    Åhhh vad jag längtar tills postis kommer imorgon Väntar hem:Orange/vanilg body + leggingsRosa MidiapplelinneMolo skidflickströjaMolo katttröjaKatvig brun/brun strumpbyxorKatvig röd/lila midiapple sängkläderMolo rånarluva turkos med gula o svarta stjärnor + orange med svarta stjärnor + uttrarSmåfolk rosa handdukSmåfolk klänning lila med kaniner och rådjurMolo bambibyxorMolo bambiblusMolo kappa med stjärnorIdaT stickad röd klänning med hippo och svart med logoSmåfolk kattsuit och snögubbetröjaoch senare i veckan kommer:Molo ullkappaMolo kjol rosa med bomberMolo bambisuit och kosuitoch ja jag glömde säkert något Ja jag vet jag är GAAAAAALEEEEN!!!!!!!!!!!
    ååå var hittade du utterluvan???vill desprerat ha en sådan finns ju en på T men den är slut om tusen år ju Fundersam
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2008-11-19 19:57:32 följande:
    Alltså vad tycker ni?Är det töntvarning att klä alla barnen i katvig randiga hoodar, i olika färger, samtidigt?
    nää det är ju super coolt Skrattande mina barn har ju massor av matchande sett Flört
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

¨ååå jag blir galen.....lilleman somnar sover 10 minuter vaknar gnäller i 5 somnar igen och så om och om igen gaaa

Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11