• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Serafine

Tänker precis som Majsanna. Vill ju veta hur det går för er och hoppas snart göra er sällskap.

• Eva Marianne

Majsanna & Serafine: givetvis vill vi ha er kvar i tråden! Men jag förstår hur ni känner, det var lite samma för mig innan plusset väl kom. Så många hade ju redan varit gravida så länge när det blev min tur. För er har det ju dröjt även därefter.
    Men hoppas ni känner att ni har vårt stöd hela tiden och självklart diskuterar vi lika gärna ÄL-symptom och annat, som barnvagnar och foglossning!

I min mage bor en liten som ska bli stor
  • Mimmi P

Eva Marianne skrev 2009-01-16 18:48:33 följande:

Majsanna & Serafine: givetvis vill vi ha er kvar i tråden! Men jag förstår hur ni känner, det var lite samma för mig innan plusset väl kom. Så många hade ju redan varit gravida så länge när det blev min tur. För er har det ju dröjt även därefter. Men hoppas ni känner att ni har vårt stöd hela tiden och självklart diskuterar vi lika gärna ÄL-symptom och annat, som barnvagnar och foglossning!
    Ja verkligen, kan bara instämma!
  • henlin
    Mimmi P skrev 2009-01-16 19:21:57 följande:
    Eva Marianne skrev 2009-01-16 18:48:33 följande: Ja verkligen, kan bara instämma!

Instämmer jag med!!

Ha en skön helg tjejer!!

• A L T A

Jag är också Rh- o min barnmorska sa att det var ca 15 procent som var det.
    Har hört att barnet kan få gulsot men kommer inte ihåg hur det hade koppling till det hela.
    Så då är vi fyra här inne som är negativa.

• A L T A

För övrigt är det 28 år sedan min mamma låg på bb o snosade på en liten( eller stor 4510 kg o 53 cm) nyfödd bebis.

Längtar till man själv ligger där med sitt underverk:)

• Eva Marianne

Grattis, Kanelbulle!

Självklart kommer det bli minst lika mysigt för dig om ett inte alltför långt tag. Det går fort innan sommaren är här, vet du!

I min mage bor en liten som ska bli stor
  • Mimmi P

Grattis Kanelbulle!! Hoppas du hade en bra födelsedag :)

• AxelOlivia

Majsanna och Serafine: Förstår eran känsla men självklart ska ni vara kvar i tråden, vi vill ju veta hur det går för er också så våga inte lämna oss nu!!!

Evamarianne: Fin vagn! :)

Kallo: Tycker du att handledsskyddet hjälper hitills?

Jag blir bara mer och mer svullen för varje dag som går och har börjat få väldigt mkt domningar och värk i fingrarna. Förhoppningsvis är det inte så länge kvar för min del och det försvinner ju efter graviditeten så jag biter ihop..

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!