Eva Marianne, hoppas verkligen på plus den här gången!!
Kanelbulle, hoppas att du slipper illamåendet snart, verkar jättejobbigt, själv slapp jag det i princip helt och hållet.
Kallo, Shanghai låter härligt! Jag skulle också gärna slippa ifrån Sverige och regnet och kylan en liten stund.
Inatt vaknade jag och var tokhungrig, fick gå upp och göra en smörgås, sen vid frukosten så var jag ändå mycket hungrigare än jag brukar. Maken (som är hemma några dagar) tror att det är nu "den stora hungern" kommer, han har varit lite bekymrad över att jag inte varit speciellt mycket hungrigare än normalt hittills eftersom han fått för sig om att alla gravida svullar konstant i 40 veckor. Själv hoppas jag att det bara är tillfälligt, är väldigt nöjd över att inte ha gått upp så mycket hittills och skulle gärna landa nånstans mellan 10-15 kg så det inte blir så jobbigt sen efteråt. Men om nu lillgrabben är hungrig så ska han ju självklart få mat.
Ikväll ska vi hem till bekanta som vill bli av med sina bebissaker, ska bli kul, de har blandannat ett bebayskydd till bilen. Visst vågar man använda ett begagnat om det inte har några skador eller varit med om nån olycka?