• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • v i r r a

men ååååhhh! fasiken! Jag har inte tid att sitta och uppdatera här idag! Berätta NU! *ser bestämd ut*

Nixx skrev 2008-11-12 10:12:04 följande:
    Nu vet vi vad det blir Låter LF skriva det senare så ni får vänta lite...
    Förresten... om någon är nyfiken på hur jag ser ut uppstassad till bröllop så har jag kommit ut ur garderoben i mitt galleri och visar min bröllopsfixade nuna
  • Nixx
    v i r r a skrev 2008-11-12 10:16:13 följande:
    men ååååhhh! fasiken! Jag har inte tid att sitta och uppdatera här idag! Berätta NU! *ser bestämd ut*Förresten... om någon är nyfiken på hur jag ser ut uppstassad till bröllop så har jag kommit ut ur garderoben i mitt galleri och visar min bröllopsfixade nuna
    Blir nog vilken sekund som helst nu.
  • Nixx
    v i r r a skrev 2008-11-12 10:19:16 följande:
    Helt säkert? Jag har möte m chefen om en kvart... *tittar på klockan*
    Kan inte tänka mig att hon göt något annat än skriver här direkt när hon är hemma vilket hon borde vara typ nu
  • hopee
    Jisses vad snygg du är som brud Virra
  • hopee

hmm jag tryckte inte på citat varför blev det så? Jag undrar förresten också om det är foglossning eller ischias jag har... känns som molvärk i korsryggen och får så ont i skinkan ibland så man måste stanna upp om jag går..

Är också supernyfiken vad det blir för något Lightfish

• Mimmi P
    v i r r a skrev 2008-11-12 10:05:36 följande:
    Någon som vet hur ischias känns? Funderar på om det är det jag har och inte foglossning.. det gör bara ont på ena sidan och strålar från ländryggen, genom skinkan ända ner i tårna. Låter det som foglossning?
    Jag har haft problem med ischias (falsk sådan) i flera år och det låter precis som det. Jättejobbigt! Det som funkat för mig är att stretcha skinkmusklerna ordentligt. Typ den här övningen home.swipnet.se/ribozyme/Docs/Stretchovningar.htm (se Sittande sätesmuskel-stretchin) fast jag brukar ligga på rygg och dra benet mot mig istället. Genom att vinkla benet på olika sätt så kan jag känna om det tar på rätt ställe.

Vet dock inte hur det är med stretching om man har problem med foglossning.
  • lightfish

Vad snäll min man är som är inne och skriver att vi vet men att JAG får berätta!

*trumvirvel* Vi ska få en POJKE!
    Han visade upp sig på första bilden när hon satte staven mot min mage så det var svårt att INTE se . Han är jättefin och vi fick en hel del riktigt bra bilder. Det där med BF var en dag hit eller dit men deras databas låg nere...

• A L T A
    Gud vilka fina bilder.
    Blev ännu mer sugen på att gifta mig när jag såg dessa. Supersnygg!
    Ni var jättefina tillsammans
  • A L T A
    lightfish skrev 2008-11-12 10:37:59 följande:
    Vad snäll min man är som är inne och skriver att vi vet men att JAG får berätta! *trumvirvel* Vi ska få en POJKE! Han visade upp sig på första bilden när hon satte staven mot min mage så det var svårt att INTE se . Han är jättefin och vi fick en hel del riktigt bra bilder. Det där med BF var en dag hit eller dit men deras databas låg nere...
    Åh, grattis till eran son. Vad spännande

Kan inte ni som vet skriva in i listan vad ni väntar?
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!