majsanna skrev 2008-11-09 14:05:37 följande:
Min mens är slut nu och hoppas jag slipper den för ett bra tag framöver!!Detta projekt börjar tära på mig. Har varit utan mina mediciner över ett år nu och mår ju därför inte så jättebra. Samtidigt så är det ju självförvållat vilket gör det svårare att klaga. Jag hoppas dessutom att jag är en av de reumatiker som mår bättre som gravid. Många blir ju symtomfria under graviditeten.Min man har lite svårt att förstå min panik varje månad mensen kommer. "Vi har ju bara försökt 7 månader", medan jag tycker att blir en till månad utan medicin. Vid nästa ÄL ska vi verkligen få till "varannandag-sex". Mannen ska till och med ta ledigt en dag så att det blir möjligt.Eva Marianne: Håller tummarna att mensen håller sig borta.
Vad jobbigt för dig Majsanna. Förstår hur du känner. Nu har ju inte jag några problem så jag behöver äta medicin och så. Men kände också att när ska det bli våran tur.
Hoppas verkligen att du snart får ditt efterlängtade plus så du får en rikigt fin belöning för att du varit utan medicin.
Håller alla tummar och tår som går!