• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Mimmi P

Måste ha varit förvirrad igår när jag uppdaterade listan, missade nog typ två sidor med inlägg, tack AMS för att du rättade till det!

Lillajag, krya på dig!

• Lillajag1979

Mimmi P skrev 2008-11-13 07:01:31 följande:

Måste ha varit förvirrad igår när jag uppdaterade listan, missade nog typ två sidor med inlägg, tack AMS för att du rättade till det!Lillajag, krya på dig!
    Tack!
  • henlin
    majsanna skrev 2008-11-12 22:05:46 följande:
    Virra: Jättefina bröllopsbilder.Bilder från vår dag finns här: majsanna.blogg.se/category/brollop.html Om man skrollar så finns lite smått och gott från både förberedelser, själva bröllopsdagen och även efter bröllopet.Ikväll har vi smygstartat på glöggen. Vet ju inte hur länge som jag kan dricka starkglögg. Förhoppningsvis bara några veckor till...
    Vilken härlig blogg du har! Vad flitig du är!
  • hopee

majsanna: Ni var också jättefina! Åh jag blir så sugen på att gifta mig när man ser alla fina bilder. Hade ju varit perfekt att göra det till min 30-årsdag men då kommer jag vara högravid och kanske inte så vacker och pigg . Sen har man en lillplutt så jag undrar när det ska bli av...

• v i r r a

Taack alla för komplimanger. Det är både fiffigt och lite vemodigt att ha sina bröllopsbilder att kika på... jag väger väl en sisådär 15 kg mer just nu och håret är risigt och huden blek... heheh

Majsanna: Kanonfin blogg! Har varit inne där några gånger. Så roligt att se bilder på folk i tråden här

• Rauur

Hoppsan hejsan, idag vart det stegring på ältestet! Dag 15..3 dagar tidigare än förra månan:)
    Så nu blir det full kareta från och med ikväll tills efter helgen - har jag bestämt;)
    Hoppas karln orkar!

• henlin
    Rauur skrev 2008-11-13 12:48:33 följande:
    Hoppsan hejsan, idag vart det stegring på ältestet! Dag 15..3 dagar tidigare än förra månan:)Så nu blir det full kareta från och med ikväll tills efter helgen - har jag bestämt;)Hoppas karln orkar!
    KÖR HÅRT!!
  • v i r r a

Oki! Tackar för info Jag misstänker att jag kommer behöva sjukskrivas... känns verkligen som ett misslyckande fast jag vet att jag inte borde känna så.

Axels mamma Sanna skrev 2008-11-12 19:35:09 följande:

Tycker att det låter som foglossning. Det är väldigt vanligt med en ischias liknande smärta från fogarna och behöver inte alls vara på båda sidorna.
    Rauur! Lycka till
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!