• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Garderobshylla

Tja, inatt har jag bara legat vaken så idag är jag trött och sewg och känner inte för nånting faktikst. Men det blir en promenad senare iaf, annars har ja då inter planerat något...
    Långsamt att vara mammaledig faktiskt...

• maritmedm

hally skrev 2009-01-12 09:54:32 följande:

Hallå, vad gör ni alla idag?Nu är jag ju AS igen och har tid att dricka gott kaffe, gå promenader och sånt Har lagt inte lite nya bilder i mitt galleri för dem som ääääälskar furupanel och vill ha lite bilder! Jag kan skicka fler alldeles i enkom om det är någon som vill ha
    Å furupanel som är så underbart
    Här är det lungt, är sjukskriven fortfarande men har varit förbi på jobbet o sagt hej, samt kikat förbi farmor och fått mig lite lunch där
    Har mirjam på dagis ett par timmar till, sen blir det att röja lite då hon kommer hem.
  • Annaluskan

Hejhej tjejjer! Nu är jag tillbaka. Nästan. Jag använder inte FL så mycket men ja... nu behöver jag er igen så nu kryper jag till korset. Jag ska börja plugga i vår och tänkte höra om någon/några av er har någon/några av de böcker jag behöver. Helst vill jag låna då det e bara en kort kurs men ja... i nödfall köpa... Här är listan i alla fall. Hoppas att jag inte bryter nå regler med FL nu väl? *orolig*

Backman Jarl, Rapporter och Uppsatser

Lindberg Leif, Berge Britt-Marie, Pedagogik som vetenskap - Vetenskap som pedagogik

Nilsson Peter Vad är Pedagogik: några tankar om pedagogikämnet i jämförande perspektiv

Sohlberg Peter, Sohlberg Britt-Marie, Kunskapens former: vetenskapsteori och forskningsmetod

Bell Judith, Introduktion till forskningsmetodik

Maltén Arne, Att undervisa: en mångfasetterad utmaning

Marton Ference, Booth Shirley, Om lärande

Uljens Michael, Didaktik: Teori, reflektion och praktik

Eriksson Lisbeth, Markström Ann-Marie: Den svårfångade socialpedagogiken

Rosenberg Tiina: Queerfeministisk agenda

Lind Rolf: Ledning av företag och förvaltningar

Nilsson Peter: Ledarutveckling i arbetslivet

Sandberg Sara, Fogelberg Eriksson Anna, Ledarskapsforskning: en kunskapsöversikt.

• hally

Garderobshylla skrev 2009-01-12 11:22:13 följande:

Tja, inatt har jag bara legat vaken så idag är jag trött och sewg och känner inte för nånting faktikst. Men det blir en promenad senare iaf, annars har ja då inter planerat något...Långsamt att vara mammaledig faktiskt...
    Ja visst finns det långsamma dagar och jobbigt som tusan när man inte får sova om nätterna. Hoppas du har en bättre dag imorrn!
    Jag skulle gärna vara mammaledig igen, det passar mej alldeles utmärkt
  • hally

maritmedm skrev 2009-01-12 11:59:31 följande:

hally skrev 2009-01-12 09:54:32 följande:
    Å furupanel som är så underbart Här är det lungt, är sjukskriven fortfarande men har varit förbi på jobbet o sagt hej, samt kikat förbi farmor och fått mig lite lunch där Har mirjam på dagis ett par timmar till, sen blir det att röja lite då hon kommer hem.
    Varför är du sjukskriven, har du vart det länge? Hoppas du mår bra ändå!
    Jo...det var inte LITE av furupanel i detta hus
  • Garderobshylla

hally skrev 2009-01-12 12:11:05 följande:

Garderobshylla skrev 2009-01-12 11:22:13 följande:
    Ja visst finns det långsamma dagar och jobbigt som tusan när man inte får sova om nätterna. Hoppas du har en bättre dag imorrn!Jag skulle gärna vara mammaledig igen, det passar mej alldeles utmärkt
    Jo, samtidigt är det ju givetvis skönt att stiga upp när man vill, men vad ska man göra av all tid man har? Vill ju inte bara slöa bort allt!
    Jo jag tror nog att det är bättre imorn, får ta en sväng på eljusspåret ikväll och trötta ut mig kankse
  • maritmedm

hally skrev 2009-01-12 12:12:38 följande:

maritmedm skrev 2009-01-12 11:59:31 följande:
    Varför är du sjukskriven, har du vart det länge? Hoppas du mår bra ändå!Jo...det var inte LITE av furupanel i detta hus
    Har bara varit hemma sen andra veckan i dec. Jag har opererat min handled så är gipsad till ovanför armbågen, vilket gör det lite svårt att utföra mitt arbete. Är dessutom höger hand för att göra det lite bättre Så nu försöker jag hitta ett sätt att få dagarna att gå, men det är lättare sagt än gjort det!
  • Garderobshylla

Men då är vi ju flera som bara går hemma på dagarna och drönar, då måste vi ju träffas och hitta på nått på dagtid håller ni inte med?

• maritmedm

Garderobshylla skrev 2009-01-12 12:51:05 följande:

Men då är vi ju flera som bara går hemma på dagarna och drönar, då måste vi ju träffas och hitta på nått på dagtid håller ni inte med?
    Ni kan få komma hem o städa hos mig
  • Garderobshylla

maritmedm skrev 2009-01-12 12:52:16 följande:

Garderobshylla skrev 2009-01-12 12:51:05 följande:
    Ni kan få komma hem o städa hos mig
    Nja ids inte ens städa hemma hos mig så jag ids nog inte städa hos nån annan heller
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --