• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Kaktus76

Go´kväll i tråden!!!

Hoppas ni alla har haft en bra dag. Här har det snöat och blåst men vi har ändå kunnat varit ut på en promenad och bobtur.

När det är dåligt väder ute vad passar då inte bättre än att web shoppa Har lagt en beställning hos www.Nogautvalt.se och hos www.elliescorner.com finns mycket fint där.

Ha en bra söndagskväll och en bra start på den nya veckan!!

• Saga74

Go kväll ...

Tack för alla goa kommentarer om mitt kök *glad*

PUH: Ja må hon leva, ja må hon leva *sjunger för full hals*

VACKRA: Paris så roligt!!! & vad kul å få grejja i ordning i köket. Jag vet precis *nickar*

ARCTURA & UGGLAN: Var det inte hemtex som hade den? Har ni googlat, jag tror att man får upp en bra sida på det.

KAKTUS: Elliscorner har jag inte besökt ... ska kika shopping är kul

Är det nån som vet till nån snygg köksklocka som skulle passa min nya kökstapet?!

Go kväll alla tjejer

• LissAnna
    Kaktus76 skrev 2009-02-22 19:43:57 följande:
    Go´kväll i tråden!!! Hoppas ni alla har haft en bra dag. Här har det snöat och blåst men vi har ändå kunnat varit ut på en promenad och bobtur. När det är dåligt väder ute vad passar då inte bättre än att web shoppa Har lagt en beställning hos www.Nogautvalt.se och hos www.elliescorner.com finns mycket fint där. Ha en bra söndagskväll och en bra start på den nya veckan!!
    Åh...vad jag skrattade.
  • Puh76

Tack för alla gratulationer.

Vackra: Älskar Paris..blir så avis!!

• Tiger Af Lilja

Hej på er.. jag kommer om ett par veckor sätta igång med lite möbelrenoveringar.. letar fynd just nu har ett pottskåp som väntar på att pysslas om..

Kikar runt hos er under tiden..men uppdaterar när jag har något att visa..

Försöker hitta tvättfat med kanna men man får ha tålamod..

kramis

• Eofrysina
    Tiger Af Lilja skrev 2009-02-23 12:03:57 följande:
    Hej på er.. jag kommer om ett par veckor sätta igång med lite möbelrenoveringar.. letar fynd just nu har ett pottskåp som väntar på att pysslas om.. Kikar runt hos er under tiden..men uppdaterar när jag har något att visa.. Försöker hitta tvättfat med kanna men man får ha tålamod.. kramis
    Tvättfat o kanna är inte lätt att hitta. Inte om man vill ha ett äldre i porslin. De kostar en liten nätt slant om de är i fint skick.

Jag håller på att klä om en öronlappsfåtölj. Ännu ett projekt som jag lovar att visa upp när det blir klart... om det nu blir det
  • LissAnna
    Tiger Af Lilja skrev 2009-02-23 12:03:57 följande:
    Hej på er.. jag kommer om ett par veckor sätta igång med lite möbelrenoveringar.. letar fynd just nu har ett pottskåp som väntar på att pysslas om.. Kikar runt hos er under tiden..men uppdaterar när jag har något att visa.. Försöker hitta tvättfat med kanna men man får ha tålamod.. kramis
    Ja, det vill vi gärna se.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9