• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • libero
    Saga74 skrev 2009-02-19 08:20:43 följande:
    God morgon!FY vad trist med alla som varsals på jobb!!! Hoppas verkligen att det vänder!!! Själv är jag jätteglad att jag studerar med just tanke på jobben.LIBRO: vi kommer att ha samma kökstapet! Kunde du inte kommenterat det så kunde jag tittat live Iaf det är så många nya [för mig] så man ser att ni har hållt ihop länge i tråden! KUL FRU HILDE: Jobbigt att vara utbränd ... var rädd om dig!KRAM tråden!
    Nu fattar jag noll
    Har du möjligtvis varit här??????
  • Eofrysina

Hannah efter att ha ett antal bekanta som skippat uttag för lampor vid spegeln och enbart haft spottar så får jag nog rekommendera att köra med både och. Jag tycker inte att spottarnas ljus räcker när det väl kommer till kritan. Ljusmässigt föredrar jag att hellre ha en ljuskälla/lampa ovanför spegeln än att ha två bredvid på var sida. Tycker sminkljuset blir bäst då. *host host* inte för att jag orkar sminka mig numera, men man kan ju alltid tänka att man ska ...