• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Hannnas

Saga... säger bara en sak... SJUKT snyggt det blev *grymt avis*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • vackrastarflow

Saga: Jättefint!! Har själv tittat på den tapeten, den är verkligen ännu snyggare på riktigt!

Jag har nu fått in mina nya köksmöbler och till det en skänk. Nu börjar det arta sig
    Och så har jag bokat en resa till Paris, då blir det besök i en massa inredningsbutiker!! Nåt mysigt ska man nog få med sig hem

• LissAnna
    vackrastarflow skrev 2009-02-21 16:37:25 följande:
    Saga: Jättefint!! Har själv tittat på den tapeten, den är verkligen ännu snyggare på riktigt! Jag har nu fått in mina nya köksmöbler och till det en skänk. Nu börjar det arta sig Och så har jag bokat en resa till Paris, då blir det besök i en massa inredningsbutiker!! Nåt mysigt ska man nog få med sig hem
    Nämen usch då Paris?
    Där är det mysigt att vara.
  • vackrastarflow
    LissAnna skrev 2009-02-21 16:38:20 följande:
    Nämen usch då Paris? Där är det mysigt att vara.
    Jag har knappt varit runt i Europa alls så det ska verkligen bli jättekul! Nu ska man bara väcka franskan till liv också

Och så ska jag in på alla era fina bloggar och bli inspirerad!
  • tjolahopp81

Ojojoj! Var en sväng till Vellingeblomman idag (mest för dotterns skull med tanke på alla levande djur...), men blev så vårinspirerad av allt påskpynt de hade. Hittade en "fransk" ytterkruka och fick massor med ytterligare idéer

• Kaktus76

Godmorgon,godmorgon!!!!

GRATTIS på födelsedagen Puh....ha en riktigt trevlig dag med tårta och ett och annat paket.

Lillan har inte sovit mycket inatt= inte jag heller......hon har hosta och är jättetät i näsan,stackarn. Och inte blir det lättare för henne att andas då hon har tutten i munnen....
    Hoppas det snart går över för henne.

Har skrivit en rejäl inköpslista till IKEA,ska dit ev till helgen som kommer......behöver utöka värmeljusförrådet

Vad har ni för planer för dagen då? Här blåser det så in i vassen att det blir till att sortera papper.....inget ont som inte har något gott med sig!

Kram L

• Arctura

Jag vet att jag läst en superbra beskrivning på hur man syr en hissgardin (el falsk hissgardin) i nån blogg.... är det nån som vet nån blogg med en sån beskrivning???

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9