• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Mettan69

Hej flickor. Visst kommer jag visa er luckorna när de är klara men det kommer att ta lite tid. Målar två luckor åt gånger och varje lucka kommer jag att måla 2-3 ggr på varje sida. Men har jag kunnat leva med de luckorna i 3 år så skall jag nog stå ut några veckor till. Saga74: Ditt "nya" kök blev ju ljuvligt. Tapeten blev hur fin som helst ihop med det vita. Wackrastarflow. Så skönt att få komma iväg på en liten resa. paris skall ju vara underbart att semestra i. Puh. Grattis i efterskott. Hoppas du hade en trevlig dag. Fru Hilde. Det låter krångligt att klä om en sådan fotölj. Ser gärna ett resultat sedan.

• VackraMagnolia

Hej hej tjejer?!

Hoppas att ni alla mår bra och att ni har en skön måndag ! Själv är det bra håller på att pyssla lite här hemma ! Vill ju har vår nu så att man kan få lägga in alla vinterkläder och skor! Har lite nytt i min Blogg Kikar gärna in !
    Massor av Kramar tina

www.vackramagnolia.blogspot.com

• Kaktus76
    LissAnna skrev 2009-02-23 10:51:03 följande:
    Åh...vad jag skrattade.
    Vad bra då fick du dig ett gott skratt Kunde ju iofs ha hamnat i någon jätteintressant blogg också om man hade haft tur
  • LissAnna
    Kaktus76 skrev 2009-02-23 16:17:07 följande:
    Vad bra då fick du dig ett gott skratt Kunde ju iofs ha hamnat i någon jätteintressant blogg också om man hade haft tur
    Haha...Ja, jag såg damen och så brast det bara. Jag hade ju väntat mig något annat ju.
  • Hannnas
    Eofrysina skrev 2009-02-23 18:52:39 följande:
    Jättestor skillnad!! Det blev ju supersnyggt!
    LissAnna skrev 2009-02-23 19:38:19 följande:
    Superfint.

Tack är jättenöjd faktiskt

Köksstolarna är på G att få sig en omklädnat med, sen ska problemet med bordsskivan lösas

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9