• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Saga74

Go kväll tjejer!

Vad ni skriver & vad ni pysslar

Själv har jag varit på landet ett par dagar å då finns det en del att läsa ikapp!

Har jag missta nåt ?! *nyfiken*

KRAM!

• Saga74

God morgon!

Vad ska ni tjejer hitta på idag?

Själv ska jag till gymmet, måla vitt på mina hyllor som ska upp & skriva en tenta!

Nån som har förslag till konsoller?!

KRAM

• Mettan69

God morgon flickor.

Oops. Jag glömde helt av mina pelagonier i helgen. De får jag ta hand om i dag istället. Jag brukar klippa ner dem och plantera om den i ny frisk jord. Vissa klarar sig vissa inte. Får se hur det blir i år.

Sen så är det målninga av köksluckor och promenad som står på schemat.

Saga:74 Var skall du ha hyllorna? Jag tycker att de som man köper på IKEA är enkla och fina överallt. Men det beroro ju på om du vill ha en speciell stil i ett speciellt rum.

• Mettan69

Näää, vad hände nu. Nu ser ju hela familjeliv annurlunda ut.  {#lang_emotions_surprised} Gillar inte förändringar på detta viset. Vill ha det som jag lärt mig det. {#lang_emotions_embarassed}

• Hannnas

Morron tjejjer

Idag är rörmokare o elektriker här... ska bli så kul sen när badrummet börjar ta lite mer form o jag ser fram emot att se hur det ser ut med den "stjärnhimmel" jag har beställt att ha ovanför karet just...

Saga... vad är det för typ av konsoller du vill ha? kikat på indiska?

Förresten, var ju någon som undrade mer om gardiner med knyt upptill som inte är svindyra... jag köpte ju på indiska förra veckan och sen såg jag i laredoutekatalogen att det finns även där http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=30925&productId=235167&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Puh76

Gomorron tjejer!

Idag ska jag plugga, söka lite jobb och göra lite storkok.
    Jag har också mårbacka som ska planteras om. Kanske dax nu!!

Ha en bra dag!

• Kaktus76

Halloj.....

Oj vad det var krångligt att hitta hit.....svårt att lära en gammal hund att sitta....men man blir nog van det nya FL också.....tillslut

Hoppas ni alla har det bra....här blåser det som bara den.....som tur är får man vara inne. Har knåpat ihop ett nytt inlägg.

Välkomna in!!

www.minlyaochjag.blogspot.com

• Hannnas

Kaktus... SNYGG hyllan blev! o tack för påminnelsen för där är ett område jag behöver hjälp...

Vart kan man hitta en snygg vit skohylla som är bredare än 1m och har 2 plan att lägga prylar på och dessutom med hyllplanen går hela vägen in till vägg så man slipper reta sig på att sakerna faller bakom när man slänger upp dem

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Väntar på Lilla Grodan

Inte grå..utan mullvadsbruna var dom visst....synd att det inte fanns bättre bilder på hur de vita ser ut uppsatta...nån som har liknande hemma hos sig o har bilder på det?

~Amor Vincit Omnia~
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9