libero skrev 2008-12-02 09:55:03 följande:
Mettan!vår Noah var inte hller pigg när vi åkte till Göteborg men vi slängde med oss en sulky även till honom ( han är 6 år men liten) Så där tryckte vi ner honom och tänkte att det är ju ingen som känner oss i Göteborg. Men när vi kom till Liseberg fick han energi och åkte allt han kunde.Hjorthan!Vad skönt att du mår bättre idag.Vad mysigt ska du och maken också till Göteborg???Nä nu kallar jobbet
Ja, vi ska till Göteborg luciahelgen. Åker upp tidigt på luciamorgon, ägnar en stor del av dagen åt vandring i staden, och sent på eftermiddagen blir det julmarknaden på Liseberg. Kvällen avslutas sen på hotellet, ev med bad i deras bassäng.

. Söndagen ska vi ta som den kommer, vi får se vad vi är sugna på, och på kvällen ska vi se julkonsert på Lisebergshallen, Christmas with med bl a Jill Johnsson, Andreas Johnsson, Anders Glenmark, Thomas Di Leva m fl.
Och sen tar vi sovmorgon på måndagen, och påbörjar resan hemåt Skåne igen någon gång under förmiddagen. Ev en tur inom Gekås, vi får väl se om vi har ork, och pengar (!!!!) kvar.
Det ska bli otroligt härligt att bara få vara vi två en hel helg. Älskar mina ungar över allt annat, men jag har inte varit ifrån dom speciellt många gånger under alla dessa år. Senast jag och R gjorde något tillsammans utan barnen i några dagar var 1996. Så det är dags!