• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • chicago1

hejsan  idag har vi varit lediga och varit ute och lekt i snön vi gjorde två snökatter en som satt och en som låg och vila Skrattande
    I kväll ska jag ut på julbord med mitt jobb eller ja facket bjuder på julbord så det är ju bara vi syrror som ska ut tyvärr hade velat gå hela arbetsplatsen men så är det när det är två fack som bjuder, vi får en lite jultallrik på jobbet nästa vecka så då blir det ju hela jobbet.

• Saga74

Ojdå! Kinna, jag bor i Borås ... eller en mil utanför nästan nästgårds !!!

Huvudbry ja, ni ska få se den som väntar på nåt gott!!!

• Mettan69
    Saga74 skrev 2008-12-04 15:45:12 följande:
    Ojdå! Kinna, jag bor i Borås ... eller en mil utanför nästan nästgårds !!!Huvudbry ja, ni ska få se den som väntar på nåt gott!!!
    Vad kul med flera "grannar" här inne. Skrattande
  • Flygfotogen

Marsch skrev 2008-12-03 21:43:36 följande:

Zandrisen - Kram. Hoppas allt ordnar sig! Jag behöver lite råd från er kunniga här. Eller kanske snarare några tips. Drar till Sthlm om en vecka och vill gärna ha lite tips på mysiga inredningsbutiker. Syster Lycklig tänkte jag leta upp, men i övrigt? Vad finns i Gamla Stan?
    Ingen som har en susning?
  • LissAnna
    Marsch skrev 2008-12-04 16:03:03 följande:
    Marsch skrev 2008-12-03 21:43:36 följande: Ingen som har en susning?
    Jo jag!

I Gamla Stan har du Sirlig, Ting & Tangel, Kungens Lilla Piga och "S" t.ex.
    Helmysiga butiker.
  • Flygfotogen

LissAnna skrev 2008-12-04 19:16:28 följande:

Jo jag! I Gamla Stan har du Sirlig, Ting & Tangel, Kungens Lilla Piga och "S" t.ex. Helmysiga butiker.
    TUSEN tack! Skall spana in dem på eniro och rita mig en karta.
  • LissAnna
    Marsch skrev 2008-12-04 19:55:13 följande:
    LissAnna skrev 2008-12-04 19:16:28 följande: TUSEN tack! Skall spana in dem på eniro och rita mig en karta.
    Glad
  • Saga74

Go kväll tråden!

MARSCH: hoppas Stockholm blir underbart!

EGOinlägg ... jo på min sida (bloggen) har jag en bild längst upp där det visas en röd liten stuga. I framtiden ska det bli BASTU, jag e ju finska vad gillar inte vi -jo, bastu!!! Generalisering *hihi*

Iaf så undrar jag, nån som har bastu tips?!

bosgarn.blogspot.com

• chicago1

så då är jaga tillbaks efter ett trvligt julbord har lagt några bud på tradera så nu sitter jag här å håller tummarna

• Flygfotogen

Saga74 - Tack! Jag hoppas det jag med. Hoppas på uppehållsväder. Åker ner för konsert på onsdagen och på torsdagen skall jag strosa själv i små butiker och bara njuta, ta en kopp kaffe på något fik och titta på folk i klappjaktspausen. Blir nog ett besök på Gamla Stans julmarknad också.

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9