Mettan69 skrev 2008-12-03 07:51:21 följande:
God morgon flickor.I går så var jag på julbord med jobbet. Vi hade beställt catering till jobbet och det var jättemysigt. Sååå mätt jag blev. Saga76: Välkommen hit. Hjorthan. Håller tummarna att ni får fint väder och som det ser ut nu så skall det ju vara det. Låter som ni kommer få det hur mysigt som helst. Underbart att bra få rå om varandra någon gång. Chicago1: Med småbarn i hemmet så blir det inte alltid som man tänkt sig. Får prioritera om lite. Men det går det också och bra brukar det bli i slutändan. När vi var på julbord i går så hade vi en pakettävling. Man slår en tärning och får man ett eller sex så får man ta ett paket. Sen när alla paket är slut så spelar man på tid och då kan det gå livat till. Det stod en julmust på bordet och jag sa till att den får ni flytta. Då var det någon som sa "- det märks vem som har småbarn hemma"
JA men precis, men det är ju också sånt som gör att man får se livet ur ett annat vinkel, tänk va tråkigt om livet alltid gick som man täkt sig. För då jag ser livet och de händelser vi är med om ur mina barns ögon blir det ju en helt annan vinkel och jag lever gärna så, så jag har lite skit i hörnen ibland saker framme som igentligen borde städas undan men är med barnen och har kvalitets tid iställe
Men idag blir det lite städning ändå hihi