• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Jane Roe

Håll en tumme för mig nu !
    Ska ut i verkstan och måla en gammal singer-symaskin !
    ;)

¤- Kärlek är Perser -¤
  • Mettan69

Hannah: Så fin både spisen och fönstret är. Eftersom platsen runt spisen inte är så jättestor så tror jag att det är viktigt att det inte är för mycket saker där. Tar dör på det fina då. Helt klart skall du ha ljus där. Några ljusstakar eller några blockljus på ett fat. En fin skål med frukt. Kommer tyvärr inte på vad du kan ha mer. Är kass på att hjälpa andra. Generad Se bara till att det inte blir plottrigt där. Flört

• Hannnas
    Mettan69 skrev 2009-01-19 15:47:07 följande:
    Hannah: Så fin både spisen och fönstret är. Eftersom platsen runt spisen inte är så jättestor så tror jag att det är viktigt att det inte är för mycket saker där. Tar dör på det fina då. Helt klart skall du ha ljus där. Några ljusstakar eller några blockljus på ett fat. En fin skål med frukt. Kommer tyvärr inte på vad du kan ha mer. Är kass på att hjälpa andra.  Se bara till att det inte blir plottrigt där.
    Tack... nä plotter är det värsta jag vet... letar just nu efter grå fat med lite högre spetskant att ha ljus på bl a... kanske ljus med kronor... gillar nåt grönt men vet inte vad jag ska få till riktigt.. ja vi får väl se vad det blir.. får väl fota sen när jag fått iordning på det
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    LissAnna skrev 2009-01-19 16:55:32 följande:
    Jättefint! Spisen kan du skicka hit.
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Saga74

Hej!

Det var mycket fint här idag

Jag har klarat min tenta *jihuu* allt är i fas nu!

Nytt hos mig ... mest blandat

• chicago1

som jag trodde så kom en massa ider då jag är hemma och är sjuk, men nu är det ju bara att vi måste spara pengar till resa så jagfår väl ta penseln igen och måla det vi redan har hum

• Ankmor
    Saga74 skrev 2009-01-19 20:27:15 följande:
    Hej!Det var mycket fint här idag Jag har klarat min tenta *jihuu* allt är i fas nu!Nytt hos mig ... mest blandat
    Gratulerar!
    BREDDA BETA & mindre grälla färger!!!!
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9