• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Tinkerbel

Hej!
    Var det någon som tittade på "såld på hus" på TV4+ igår? Torpet de visade i sista inslaget... oj,oj,oj säger jag bara! Vitmålade trägolv och inredning i genomgående vitt; så fräscht!

Ibland är det tur att Mediaportal finns, så det var bara att spola tillbaka programmet, hämta kameran och fota lite inspirationsbilder:)

Bra ideer kan vara bra att spara på, när det blir dags att göra om!

• Mettan69
    Tinkerbel skrev 2009-01-14 09:37:19 följande:
    Hej!Var det någon som tittade på "såld på hus" på TV4+ igår? Torpet de visade i sista inslaget... oj,oj,oj säger jag bara! Vitmålade trägolv och inredning i genomgående vitt; så fräscht!Ibland är det tur att Mediaportal finns, så det var bara att spola tillbaka programmet, hämta kameran och fota lite inspirationsbilder:) Bra ideer kan vara bra att spara på, när det blir dags att göra om!
    Visst var det underbart.  Tyvärr så låg det inte här hemma för det var ju inte vansinningt dyrt heller. Det huset hade gärna fått stått på min tomt.
  • Tinkerbel

Mettan69 skrev 2009-01-14 09:39:37 följande:

Visst var det underbart.  Tyvärr så låg det inte här hemma för det var ju inte vansinningt dyrt heller. Det huset hade gärna fått stått på min tomt.
    Min tomt med :)
  • chicago1

hejsan det var ett tag sedan nu jag har haft ide torka ett tag nu och sen ska vi spara pengar då vi ska försöka ta oss till fjällen och usa i juni och däremellan ska jag och gubben försöka åka iväg på en sista minuten resa bara vi två.
    Men vi håller på att bygga en väg i min bonusdotters rum då hon har ett genomgångsrum nu så jag ska väl kolla in några vita tapeter till hallen som blir kvar.
    Men jag skulle behöva ett fint billigt skåp för handukar och lite sånt till badrummet är det ån som har tips på var man kan hitta ett sånt.

• VackraMagnolia

Hej på er tjejer!
    Hoppas att allt är bra med er?

jag har nog något stort på gång och kommer att informera er om detta inom kort men jag återkommer LOVAR! kommer bli jätte kul!

Nytt på bloggen !

www.vackramagnolia.blogspot.com

Kram Tina

• Mettan69

ååååhhh jag som är såååå nyfiken av mig. Gillar inte att vänta Skrikandes Flört 

Visst är det underbart med tulpaner. Köpte förra veckan och hade tänkt köpa en växt att ha på köksbordet nu i stället men är det tulpandagen i dag så skall inte jag protestera.

• stina72

vackrastarflow skrev 2009-01-12 22:07:53 följande:

Ja eller hur? Ett fynd från Jysk. Totalpriset var 1400kr. Men fick beställa dem, så jag har inte fått dem än...
    Men alltsåå...möbler?
    Jag får bara fram en bild på några sockar och med en korg ...hmm
  • LissAnna
    VackraMagnolia skrev 2009-01-15 11:29:52 följande:
    Hej på er tjejer! Hoppas att allt är bra med er? jag har nog något stort på gång och kommer att informera er om detta inom kort men jag återkommer LOVAR! kommer bli jätte kul! Nytt på bloggen ! www.vackramagnolia.blogspot.com Kram Tina
    Bråkfia! Ska du retas nu också? Va?
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9