• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Saga74

Vad härligt det låter med badkar! Det skulle jag oxå vilja ha. Fast jag får nog hålla mig till bastun ändå den får rum med fler folk iaf *haha*

Men vill gärna titta på bilder ändå, nyfiken är man ju allt

• Lillsyrran
    2timearound skrev 2009-01-20 09:51:00 följande:
    LillsyrranDet är naturligtvis fruktansvärt dåligt ljus, men nu finns det bilder på min liggande träpanel i sovrummet.www.familjeliv.se/hem/2timearound/galleri.php...
    Ååå va fint!!!
    Blir mer och mer övertygad om att det är en sådan fondvägg jag vill ha i sovrummet.
    Håll tummarna att jag får med mig maken på samma tankar.
    KRAM KRAM
  • Häxan Hedda

Godmorgon flickor

Jag har länge letat beslag till skänken i vardagsrummet,det är egentligen tre lådor i mitten men jag har tagit ur två av dom för att stoppa in förstärkaren och dvd:n där. Så långt allt ok,lådan som är kvar har ett beslag med en ring på men skåsdörrarna har bara haft runda med nyckelhål på sig och jag vll slippa ta ur nyckeln hela tiden...
    Jag har hållit på och letat ett tag men inte hittat något som känts hundra så nu när vi var nere och städade i källaren så fick jag ju syn på de andra två lådorna. Vaför har jag inte tänkt på att ta de beslagen och sätta på skåpen????
    Så nu tänkte jag göra slag i saken MEN...tror ni jag hittar det beslag jag redan tagit bort?
    Helt rätt gissat,det är som uppslukat av jorden Skrikandes Fundersam

Såå , nu har jag ju något att göra iallafall när jag går här hemma med en snorig liten kille och håller tummarna för att en viss liten Musli  sladdar in här lite senare
    *tummarna blir nästan blå*

Ha det gott så länge,tjingeling...

• VackraMagnolia

God förmiddag tjejer!

Hoppas att allt är bra och att alla mår bra! Jag vill tacka alla och underbra människor som varit inne och lämnat förslag på namn på kommande planer !

Har nu bestämt mig för 5 st och ni får jätte gärna gå in och rösta på förslagen nu !

Massor kramar Tina

• Mettan69

Hannnah: Den badrumsrenoverningen kommer jag följa med glädje. Låter mycket spännande. Fina kronor. Blir jättefina vid din spis. (glöm inte visa bilder på det också) Oskyldig 

Vackramagnolia: jag har varit inne och röstat. Skrattande

Häxan Hedda. visst är det typiskt att de är borta när du äntligen kom på den smart iden. Fundersam

Plisseplosse. Jättegullig skål.

• Kaktus76

Hej tjejer!!!

Här har det varit full fart inför husvisningarna. Har varit några visningar innan dagens öppna visning. Visst håller ni en tumme för att det kommer att finnas iaf en som är intresserad av huset som kommer och tittar idag.

Hoppas ni alla har det bra....återkommer när det lugnat ner sig med huset.

Kram på er!!!

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9