• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Saga74

Då var tentan gjord! Väntar en vecka på resultatet *hoppas*

Ni har väl inte missat att det är tulpanens dag idag?!

bosgarn.blogspot.com/

Och vackra magnolia, vad väntar vi på *nyfiken*

• Saga74

Helene306: Med tentan är det svårt att avgöra OM det gick bra eller inte hoppas på det bästa!

Hur gick det för dig? Och vad smarrigt med scones!!!

Nytt hos mig oxå

bosgarn.blogspot.com/

• Tinkerbel

Hej allihop!

Är det bara jag som har krångel med Familjelivsidan? Så fort jag loggar in och börjar läsa i tråden, så låser sig hela eländet! Det händer bara på Familjeliv, såå irriterande! Jag har loggat in 4 ggr på 3 minuter nu...

• helene306
    Saga: Det känns som den gick bra med undantag för sista frågan som jag besvarade med rent svammel. Kunde inte somna igår när jag insåg att jag svarat galet på en fråga om Bernkonventionen. Frågan gav 1 poäng men jag stör mig likt förbaskat. Det är bara att vänta och se men min satsade VG är bara att glömma Vad läser du? Själv läser jag till lärare och just nu inriktning svenska.

Tinkerbel: Än har jag inte haft problem men det kommer väl? Tycker FL-sidan kan vara allmänt seg och kasta ut en i tid och otid.

Funderar på att åka och kolla på färg idag. Vår röda hall vill jag måla om och sen vi målade taket i sonens rum vitt känns det lite blasé där inne. Han gillar blått så någon ljus blå färg skulle bli skitsnyggt! Får se om jag kommer iväg men nu ska det bli lite grammatik.
    (¯`°?.¸ ღ www.helene306.blogspot.comღ ¸.?°´¯)
  • Saga74

HELENE306: Jag läser till socionom & sista tentan lyckade jag skriva VG, jag var så lycklig! Så hoppet för dig borde inte vara ute ännu

Vad kul med målning, själv har jag möblerat om i köket, får se vad gubben säger när han kommer hem *haha*

TInkerbell: Jag har heller inga problem med FL (idag)!!! Hoppas det släpper för dig, man vill ju läsa vad andra har skrivit =))

• LissAnna
    Saga74 skrev 2009-01-16 11:33:15 följande:
    HELENE306: Jag läser till socionom & sista tentan lyckade jag skriva VG, jag var så lycklig! Så hoppet för dig borde inte vara ute ännu Vad kul med målning, själv har jag möblerat om i köket, får se vad gubben säger när han kommer hem *haha* TInkerbell: Jag har heller inga problem med FL (idag)!!! Hoppas det släpper för dig, man vill ju läsa vad andra har skrivit =))
    Han kanske sätter sig på golvet, för att han missar stolen.
  • chicago1

hej jag har nu fått min orsaken till att jag jag har haft problem med att äta nån dag, troligen magsår. Har tagit bakterieprov och vissar det negativ blir det väl en gastroskopi så jag hoppas provet är possitivt så slipper jag det.
    Men är sjukskriven i helgen och ska bara vara, så vi får se om jag får nya ider på ändring här hemma dom brukar ju komma då vi har sjukstuga hihi.
    Är det ingen som vet var man får tag i ett billigt snyggt skåp till badrummet?

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9