• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • The Dreamer

åhh....vilken drömvärld....

• mjukisvicki

japp

men jag har lite ögongodis att kolla på iaf när det är varmt här.. det är ett par killar som river ett av husen här på området och ja en del av dom är riktigt fina

• The Dreamer

låter som på mitt sommarjobb förra sommaren, då det var en byggarbetsplats precis bredvid, och alla tjejer som jobbade flockades vid fönsterna....*skrattar*

• mjukisvicki

hmm man kan ju undra varför????

jag är inte så himla intresserad att ett förhållande skulle vara glad att bara få träffa någon och träffa ibland..;-D gått över två år nu!!!

• Fjärilen

Ansluter mig gärna till er singeltjejer om det är ok?

Är singel sedan julen 2005 men har dejtat en kille som det nu tog "slut" med i förrgår så jag är lite deppad över det. Trivs ändå rätt bra med att vara singel, har växt otroligt mycket.

Innan var jag sambo med en kille och det tog mig nog ett år att komma över det. Det var han som gjrode slut och det var hemskt jobbigt.

Men... nu spanar jag, men drömprinsen har inte kommit än.. och kanske dröjer det eftersom jag innerst inne känner att det är skönt att vara singel för nästan första gången sedan 15 års ålder!

• mjukisvicki

välkommen fjärilen!!!

klart det är skönt att vara singel!!!

• The Dreamer

Välkommen fjärilen !

Väntar på drömprinsen jag med...eller...är det kanske han som väntar på mig...

• Fjärilen

Julen 2004 kanske jag är singel sedan... inte 2005

Svar på tråden För oss singlar!