• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • The Dreamer

Har varit singel i 4 veckor (tror jag), men sörjer inte....fast det beror nog mest på att mitt hjärta och mina känslor lämnade honom långt innan jag gjorde slut..
    Men nu är jag lycklig och på språng efter ny....*LEr*

• Cuthalion

Ensam är Du inte . . . eller iaf inte ifråga om att vara singel .

Ofrivillig singel men har lite väl höga krav på en eventuell pojkvän. Gillar inte att strula runt heller så då blir det som det blir .

Då är vi iaf 3 1/2 utan partner (The Dreamer verkade ju på gång )

• The Dreamer

Cinzano - jo, jag har ju någon på gång, och vi ska ut på onsdag, så man får väl se då vad som händer...*LEr*
    Men ½ singel är jag....och njuter i fulla drag av livet...*LeR*

• Smulan80

Tyvärr var det han som gjorde slut med mig. så därför känns det ju riktigt tungt. Men jag måste börja se framåt igen. Annars kommer jag gå under.
    Lajndro: har du nån kontakt med pappan?
    The dreamer och Lajndro: hur länge hade ni varit tillsammans?

• The Dreamer

Smulan80 - vi hade varit tillsammans i lite över 2 år, förlovade i ½ och sambos i nästan 1....men det funkade inte, han hjälpte aldrig till och jag höll på att slita ut mig...antar att det är därför jag mår så bra nu....
    Men vi pratar fortfarande då och då med varandra...

• Lajndro

Har ingen alls kontakt med pappan, vi hade bara just blivit tillsammans och så råkade jag bli gravid och då tyckte han att det var dags att dra.
    Så då kan han vara, det är bara han som missar något jättefint.
    Men nu bor han i Finland och skiter fullständigt i oss.
    Har inte hört från honom sen den dagen jag sa att jag var gravid.

• Smulan80

Lajndro: vad jobbigt. Men som du säger, det är ju han som går miste av något underbart!

The Dreamer: Vad skönt att du kan gå vidare! är väl iochförsig lättare om det är en själv som gör slut.

Jag kan väl känna att det var rätt beslut att göra slut. men det gör f-n så ont ändå.

• Cuthalion

Precis fått reda på att mitt ex träffat en ny. Fy f-n vad det svider och jag vet inte ens varför . . . Vill också ha någon . . . F-n!

• The Dreamer

Smulan80 - jo, det brukar oftast kännas lättare då man själv gör slut...
    För mig gjorde det också riktigt ont ett tag och jag undrade om jag verkligen gjort rätt...men sen gjorde han några riktigt idiotiska saker, vilket bara hjälpte mig att inse att han inte var nåt att sörja över egentligen...

• Smulan80

Cinzano: Min hittade en ny direkt!! Känns som om vårt förhållande inte betydde nåt. men det säger han att det gjorde. Det gör riktigt ont!!
    Jag skulle också vilja ha en ny, men är inte redo just nu. Måste nog få ordning på mitt liv först. Har du varit singel länge?

Svar på tråden För oss singlar!