• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • The Dreamer

Smulan80 - i stora drag kan man säga såhär, det var när vi skiljts åt för att gå hem så hade inget hänt, trots försök...så då skickade jag ett sms till honom där jag frågade "förstår du inte hur mycket jag tycker om dig?"
    Svar: "Jo, men ärligt talat är jag inte intresserad"...
    Åzzå jobbar vi tillsammans också, men det är lungt, det är bara någon vecka till så far han till Uppsala sen...*Ler*

Men som sagt, sörjer inte alls....nu imorse kände jag mig nästan lite glad, eftersom jag verkligen skulle må bra av att vara singel ett tag, så jag får tid att ta hand om mig själv lite också...*Ler*

Starkt av dig att säga ifrån sådär....det tycker jag verkligen att det var, och hoppas han förstår hur du känner....och du, du är värd bättre...*Ler*

• The Dreamer

ska fara och handla nu lite snabbt, snart tillbaka....

• Smulan80

The Dreamer: Skönt att du känner så ändå. Jobbigt ändå att du hoppades på att det skulle bli nåt. Men som du säger, det är nog nyttigt att vara singel ett tag.
    Så känner jag iallafall. Jag måste få rå om mig själv nu bara. Inte ha nån annan att ta hänsyn till. Måste komma över exet helt innan jag rusar in i nåt nytt.
    Ja, jag tyckte också det var starkt av mig Men det blev en hel del tårar!

• The Dreamer

Jo, det känns verkligen jätteskönt....dessutom har de senaste förhållandena jag haft varit väldigt psykiskt (och fysiskt ibland) påfrestande för mig, vilket innebär att tiden som singel nu blivit ovärdelig för mig, just för att hela jag får en chans att läka och jag behöver bara ta hand om mig själv....

Såklart det var starkt av dig...*Ler*....tårarna brukar komma även om man kanske inte alltid vill, men det är ju faktiskt bara nyttigt att få gråta ibland, brukar kännas lite bättre sedan...*Ler*

• Cia80

The Dreamer - Härligt att du känner dig glad trots allt.
    Låter som en bra idé att bara rå om sig själv. Är väl oftast så att man inte tänker på sig själv så mycket när man är i ett förhållande, ialla fall inte jag...för då vill jag ju att pojkvännen ska ha det bra.

• The Dreamer

Cia80 - jag är precis likadan i ett förhållande, bryr mig mer om att pojkvännen ska ha det bra än mig själv...
    Men det gör bara att jag känner mig gladare nu när jag är singel, kan jag skämma bort mig själv lite extra mycket...

• The Dreamer

trollprinsessan - självklart får du det....*Ler*

Välkommen...!

• Smulan80

jag tror att det måste vara en tjejgrej. För jag är också sån, sätter killen i första ledet. Det är ju helt fel! vad får man för det? inget! Nej, nu jäklar tjejer är det vi som gäller!!!

• The Dreamer

Smulan80 - håller fullständigt med dig, det är dags att visa vad vi är värda nu....*Ler*

Svar på tråden För oss singlar!