• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Cia80

Ja...jag vet inte varför vi gör det. Det är som du säger Smulan80, det är inte ofta man får nåt för det.
    Om ni är nyfikna så hörde han aldrig av sig igår. Men jag skickade ett godnatt-sms ialla fall. Jag hoppas jag får träffa honom snart...längtar så mycket.

• Smulan80

Cia80: hoppas att han hör av sig snart då!

Nej, nu får vi göra det här till en peppartråd!! Vi ska klara av att vara starka inte vika ner oss nåt mer för killar.

• trollprinsessan

Smulan80... nä.. jag håller med.. vi klarar oss utan karlar!

Jag tänker iaf göra det.. jag har fått nog nu.. av alldeles för mkt svek och otrohet.. så nu tänker jag förbli singel ett braaaa tag..

• Smulan80

trollprinsessan: ja, vi klarar oss bra utan dem! Tänker inte bli så här sårad igen. Det är INGEN kille värd!!! Nej, nu är det JAG som gäller!! Skulle vilja åka på spa och bara ta hand om mig själv. Nån som vill med?

• trollprinsessan

Smulan80... jag hakar på.. *S* ska bara klämma ur mig den här lilla bebisen först.. och amma klart.. å fixa barnvakt å fixa pengar.. *S* så vad sägs om år 2007??

• The Dreamer

spa skulle ju vara helt underbart att fara på, om man hade råd....*Ler*

Tänker lämna er en stund nu, ska jobba...men återkommer senare ikväll igen...*Ler*

• mjukisvicki

ja tänkt den som har råd att åka iväg...
    skulle vara glad om jag kom ut och fick träffa killar.. för tyvärr så kommer dom ju inte och knackar på dörn

• The Dreamer

nä, de gör ju inte det direkt...

Men det skulle ha varit himla behändligt om det hade varit så...

• mjukisvicki

ännu bättre om dom växte på träd så man bara kunde plocka

Svar på tråden För oss singlar!